11.1.2016: Velký dům s hromadou průchodů

Nadarmo Keltner nezařadil vědomou práci se sny až na konec druhé knížky. Hodně dlouho jsem trénink flákala, a včera jsem se pokoušela zadat si sen. Vědomě si určit, o čem se mi bude zdát. Už vím, že to chce cíl, se kterým se ztotožní mozek (rozum) i srdce (duše) . Tak jsem si jednoduše řekla, že se mi bude zdát o mých andělech.

Výsledkem je hodně dlouhý sen, který probíhal ve velkém domě plném průchodů  a místností. Opět jsem se v jedné velké komoře probírala kosmetikou. Obchod se tomu říkat nedá, protože tam byly drátěné regály jeden vedle druhého a obecně tam někdo nacpal hromadu různých věcí. Tentokrát se vyrýsovala jedna známá značka: Dermacol, a zbytek nepatří do naší hmotné sféry.

V každém případě můžu říct, že to byl jen a pouze sen. Oproti mým dřívějším zkušenostem tam chybí ten prožitek, který znám z některých jiných snů. Dobře půlka všech mých zkušeností se spaním „jenom sen“ rozhodně nejsou, protože jsou jaksi živější a vědomější, a pokud se k tomu chci znova dostat, nezbývá než začít znovu trénovat pěkně od začátku.

Od letošních prázdnin, kdy jsem řešila svoje spaní, chodím spát trochu později. Dává to smysl, protože jsem víc unavená a usnu raz dva. Aby mi zbyl čas i na trénink, posunu svůj odchod spát o půl hodiny, abych hned tak nevytuhla 🙂 . Únava je u mě nejzásadnější důvod, proč selžou všechna cvičení. Tak přišel čas něco s tím udělat 🙂 .

Něco hezkého mi napiš

