17 „Starožitné“ náušnice

Někdo tvrdí, že je úchyl přes tvářenky nebo rtěnky, já mám slabost v náušnicích. Celkově jich mám kolem 70 párů a u každé výlohy s bižuterií nakukuju, co mají v nabídce hezkého. U mě platí, že mám úplně nejraději kousky, které vypadají, jako kdyby se vykutálely z nějaké hodně staré šperkovnice. Kov, kamínky a nákladný vzhled je to, co mi u náušnic dělá největší radost.

Jeden by si myslel, že budu nosit každý den jiné náušnice. V hromadě případů ale platí, že nosím nejraději kousky, které jsem vám vyfotila. Mám ještě další, asi troje s křídly, jedny náušnice s vílou, dvoje s klíčem, pak nějaké s dlouhými řetízky, nějaké korálkové a v poslední době se mi líbí jeden jednoduchý krystal na afro háčku. Střídám to podle nálady a snad nemám náušnice, které jsem ještě „nevyvětrala“ venku. I přes to všechno sahám nejraději a nejčastěji po těch „starožitných“ .

Cíleně chodím pro bižuterii v nějaké odlehčené variantě. U tak velkých a dlouhých náušnic jsem zjistila, že není dobré lpět na maximální kvalitě a „echt“ materiálech. Měla jsem jedny srdíčka na řetízku, které byly „neošizené“ , ale také jsem je na uchu nesnesla déle než dvě hodiny. Nikdy by mě nenapadlo, že mohou z náušnic tak bolet uši. Od té doby si bižuterii užívám a během nákupu ještě zkouším, jak moc jsou vybrané náušnice těžké. Ani nijak netrvám na nějakém „upgrade“ z hlediska materiálů, protože si pokaždé vzpomenu na ta někdejší srdíčka 🙂 .

Ne, nemyslím si, že by bylo sedmdesát párů náušnic moc. Jsou každé jiné a jedny od druhých je bezpečně rozeznám. Každé mají úplně jinou náladu, a nerozloučila bych se ani s jedním párem 🙂 .

nausnice-clanek

3 thoughts on “17 „Starožitné“ náušnice

  1. Jůůů! Hele… Kdyby ses ale někdy náhodou kvůli něčemu stejně chtěla nějakých náušnic zbavit, určitě mi prosím napiš! 😀 Jak tak koukám, máme na ně stejný vkus a najít takové náušnice v obchodě… Nó, hmmm… Chci říct, že se mi to jistě brzy podaří! 😀 *ťuk ťuk ťuk*

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

