Freedom makeup Pro 12 eyeshadow: Soukromý tip na oční stíny

Před nějakou dobou jsem na blogu zveřejnila The Perfect Palette tag, kde jsem napsala, že za nejlepší paletky považuju ty od Too Faced a od Zoevy. Obojí patří do vyšší cenové kategorie, a když jsem nedávno našla levné paletky, které vážně stojí za to, rozhodla jsem se zařadit je k sobě na blog. I když jsem rubriku „Perleťová šperkovnice“ z menu vyřadila a šminkám se na blogu věnovat nechci.

Značka Freedom makeup je sesterská značce Makeup Revolution. Jedná se o podobný systém, až na jednu drobnost: těžiště značky netvoří paletky s barvami okopírovanými z Naked. Jedna tady je, Audacious 3, ale zbytek paletek je „autorských“ , což je plus, které se počítá. Obal není nic, co by mě potěšilo – černý měkký plast s průhledným okýnkem, tak jak jej známe už z dob Makeup Academy. Zatím to celkem drží a zavírání jde ztuha. Já vrazím do štěrbiny nehet a pootočím jím „nastojato“ , jinak hrozí, že si jej zlomím 🙂 .

Na první pohled vás zaujme vylisovaný vzorek na povrchu stínů, který vychází z výrobků Dual Intensity od značky NARS . Tak i tak, nemůžu těm stínům upřít styl, vypadá to vážně dobře. I když je to čmajznuté 🙂 . Ten reliéf časem „obrousíte“ , a pak už to nikdo nepozná 🙂 .

První paletkou, kterou mám, je Secret rose (nahoře vlevo na fotce) . Obsahuje osm matných stínů a čtyři se shimmerem a chodím do ní pro střední matně hnědé do ohybu. Celá je podtónem spíš do broskvova a do růžova. Druhá paletka, na fotce vpravo dole, je Le Fabuleux. Ta to má přesně obráceně: osm shimmerových stínů a čtyři matné. Ve výběru chybí střední matná hnědá barva, tak je potřeba nahradit ji odjinud.

Pomalu se dostáváme k důvodu, proč o paletkách píšu na blog. U low endových stínů jsem zvyklá na několik věcí: práší, nekryjí, mají vyblité barvy a velice rychle zmizí. A když pod ně použiju bázi, stejně se velice rychle i na té bázi změní v jeden jediný „univerzální“ odstín. Zkoušela jsem sesterské Makeup Academy i Makeup Revolution, a kdyby uměly to, co umí jejich sestra Freedom, mám je ještě teď. Paletky Pro 12 od Freedom makeup mají krásnou pigmentaci, velice dobře se s nimi pracuje, během aplikace práší buď vůbec, nebo velice málo, a jejich výdrž patří k tomu lepšímu, co jsem vyzkoušela.

Je hezké vidět, že se české drogerie učí. Po světlých make-upech se naučily prodávat i kvalitní paletky očních stínů – paletky Freedom Makeup pořídíte v drogeriích Teta s novým logem. Článek platí pro paletky z řady Pro 12. Zkoušela jsem tester od paletek 32, ale ty mi hodně připomínají E.L.F. – syté barvy v paletce jsou spíš pastelové, kryje to tak napůl a ten neutrální zbytek je navzájem dost podobný.

Pokud byste rádi nějakou levnou paletku, která nakope zadek kdečemu dražšímu, můžu vám doporučit paletky Pro 12 od Freedom makeup. Jsou pro mě velice příjemné překvapení.

freedom-makeup

One thought on “Freedom makeup Pro 12 eyeshadow: Soukromý tip na oční stíny

Něco hezkého mi napiš

