7 otázek pro rok 2015

V poslední den roku 2015 by to chtělo něco speciálního. Prohrabala jsem internetové tagovky a něco málo si z nich vybrala 🙂 . Následující tag není tak úplně moje práce, ale je pravda, že jsem si upravila už existující nápad, aby mi víc vyhovoval 🙂 .

1) Jsem spokojená s tím, kde v životě aktuálně jsem? 
Za poslední rok není šance, kterou bych považovala za prováhanou. Ten makroobjektiv by mohl být lepší; prokázala jsem slabou vůli, ale nakonec se mi podařilo pořídit si jej ještě v roce 2015, a navíc přesně ten typ, který jsem chtěla, takže jsem spokojená 🙂 . Teď, když se na to dívám zpětně, jsem ráda, že mi ztratili balík s tou Sigmou 🙂 .

2) Co byla moje největší vášeň? Co jsem dělala pro její posílení?
Mojí vášní je rozhodně můj blog. Jsem moc ráda za to, že jsem letos našla konkrétní směr, kterým se chci dát, a moje blogování dostalo jasnou formu. Sleduju kolegyně blogerky a jejich kreativita mě inspiruje k mojí vlastní práci. Zjistila jsem, že blogování je každodenní činnost, i když zrovna nedatlíte článek. Tak se snažím 🙂 .

3) Kdo a jaké věci mě stahují dolů? Jak se jich zbavuji?
Za čerstvě poslední dobu jsem zjistila, že to jsou vesměs jenom chlapi, co mě táhne dolů. Nebo přesněji řečeno, špatně zaměřená pozornost. Celou svojí osobností se snažím o vztah, i když to většinou znamená, že v tu dobu kašlu na blog. Zase je zpětně moc dobře, že mi nic neklaplo jak bych potřebovala. V druhém případě jsem tento stav poznala daleko dřív než v prvním případě, tak jsem tak nějak došla na to, že by bylo lepší ten energetický vír utnout, než mě strhne.

4) Kdy jsem se letos cítila nejvíc naživu?
Daleko nejlíp asi když jsem si pořídila tablet. Znamenalo to velký posun k mojí vášni, k blogování. Můžu si snáze připravovat články nezávisle na „velkém“ PC, protože ten tabletový „ťapací“ systém mi ohledně administrace mých stránek zatím nějak k srdci nepřirostl 🙂 .

5) Co v běžném životě děláš sama pro sebe?
Neleju do sebe studenou vodu, když je mi v zimě nepříjemná, důsledně odpárávám myšlenky na coby-kdyby a věnuju se přítomnosti, buduju si vlastní život konkrétními činy a nedělám ze sebe otroka jenom kvůli chlapům. To je na jeden lidský život, myslím, víc než dost 🙂 .

6) Co bych ve svém životě chtěla opustit?
Ty záchvaty akutní osamělosti a následné projíždění seznamek za účelem hledání chlapa. Zatím mi to štěstí nepřineslo 🙂 .

7) Co jsem se o sobě v roce 2015 naučila?
Umím být důsledná a plnit svoje cíle. Letos jsem jich zvládla několik najednou, jmenovitě tablet, makroobjektiv, zjistit, o čem chci vlastně blogovat, a zjistila jsem, že potřebuju fotit, ne abych se stala fotografkou, ale abych měla ilustrační snímky na blog. Zjistila jsem, který blogovací systém mi nejvíc sedí, a přišla jsem na to, která šablona mě nejvíc láká. To ale dokážu jedině praxí a následným vývojem 🙂 . Naučila jsem se, že umím existovat jako jednotka nezávislá na cizím chlapovi, a začínám cítit v polibcích ty rozdíly, kdy je to „jen tak“, a kdy mi odpovídá celá moje lidská bytost. Naučila jsem se, že než polibky „jen tak“ , to si raději počkám, až to bude stát za to 🙂 .

One thought on “7 otázek pro rok 2015

  1. Inspirující 🙂 1) Ano 2) Svoboda – trpěla 3) Strach – jsem ochotná se aspoň nechat na ten tobogán strčit 4) Když jsem si zlomila nohu a přesto jela na víkendový seminář a byl super! 5) spoustu věcí různě provázaných tělo-mysl-energie 6) strach 7) lekcí byla fůra, ale nenaučila jsem se možná vlastně nic moc, ale zato přiřadila pár puzzlíků zkušeností a „státnici“ snad udělám později…

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

