Saloos: Arganový odličovací olej

Co se týká odličování, existuje několik variant. Na trhu jsou pěny, mléka, micelární vody a oleje. Každé ženě sedí něco trochu jiného, a já jsem si velice oblíbila odličování olejem. Dlouho jsem kupovala 50 ml lahvičky, které mi vydržely měsíc. Zlobilo mě to, ale chodívala jsem měsíc co měsíc do dárkového koupit další olej. Pak jsem na internetu zjistila, že Saloos prodává i větší lahvičky. Sice bílý plast, tak se žádná paráda nekoná, ale tady jde primárně o ten obsah 🙂 .

Oleje jsou ve způsobu svého použití poměrně specifické. Chce to navlhčit nalíčený obličej, a teprve poté si nakapat olej na navlhčený tampon a obličej odlíčit. Olej sice váže v pleti vodu, ale ta už musí být na obličeji přítomná. Odlíčení olejem „na sucho“ poznáte na svojí pleti velice brzo. Ve spojení s vodou ale vytvoří emulzi, která pleť nevysuší, a sundá veškerý make-up. Osobně mám potíže s odličováním očí. Téměř všechno mě v očích pálí, když přitisknu tampon na řasy a nechávám řasenku rozpouštět. Olej od Saloosu mě nijak neštípe, což je asi nejpádnější důvod, proč oleji na odličování stále podléhám. No, a taky jsem se zamilovala do konzistence. Měla jsem za 90 Kč z lékárny cestovní balení růžové micelární vody od Biodermy, a celé mi to přišlo poněkud „suché“ . No – co už se mnou 🙂 .

Můj poslední výběr je arganový olej. Původně jsem chtěla granátové jablko, ale nebylo v nabídce. Arganový olej je také určený spíš pro starší pleť. Má mít protistárnoucí účinky, obsahovat antioxidanty a zpevňovat pleť. No  – já to ve svém věku beru spíš jako prevenci, než že bych čekala žehlení obličeje. Musím říct, že mi to téměř stačí i jako noční péče o pleť. Znovu ale opakuju – téměř to stačí. Na mladší pleť, než je ta moje, může konkrétně arganový olej působit ještě hutněji.

Jenom mě trochu trápí, že je arganový odličovací olej zařazený na webovkách v sekci „Dárky pro babičky“ . Mě si ale získal, a rozhodně nemám poslední balení 🙂 .

saloos

Vizitka

Značka: Saloos
Název: Hydrofilní odličovací olej Argan Revital
Určení: anti age, stárnoucí pleť, citlivá pleť
Zakoupeno: Biooo.cz
Cena: 257 Kč / 250 ml

Něco hezkého mi napiš

