V čem je pro lucidní snění důležitá přítomnost

Probírám to ze všech možných stran už nějakou dobu. Jednoduše jsem narazila na zajímavý úkol, a dělám co můžu, abych se mu dostala na kobylku 🙂 . V Astralkurzu mě hned zkraje čekal úkol naučit se existovat jenom v přítomnosti; tady a teď, bez těkání mysli. Když dostanu úkol, vezmu jej na vědomí a dělám co můžu. Jakmile ale pochopím, proč to mám vlastně dělat, celé moje konání dostane další rozměr.

Proč je vlastně podle Pritcharda tak důležité začít s koncentrací a přítomností? Bavíme se teď o pokusech o astrální cestování, ale astrální výlety a lucidní snění jsou navzájem velice podobné fenomény. Máte svých pět smyslů, které vás vedou po cestě životem. A těch stejných pět smyslů máte během svých snových cest. Jak a podle čeho chcete rozeznat, ve které rovině právě jste? Ve vaší hmotné realitě, kam spadá vaše tělo, budete asi těžko trénovat zpěv s Haberou. Když se u něčeho podobného přistihnete, může vám v klidu dojít, že jednoduše spíte.

Až potud to zní triviálně. Následuje otázka do pranice: Jak chcete rozeznat astrál od hmoty, když celé dny věčně bloumáte po různých více či méně pravděpodobných scénářích? Vaše hlava už bude na kraviny tak zvyklá, že ji ta vaše schůzka s Haberou nijak nerozhází. (Neptejte se mě, proč Habera; jednoduše se mi o něm tuhle jednou zdálo 🙂  ) . Žít svůj vlastní život tady na Zemi bez widgetů, které vám bude v průběhu dne podsouvat vaše mysl, je důležité nejenom pro odchytávání příležitostí ve vašem vlastním životě; je to důležité také pro vyčištění hlavy od Justina Biebera ve vaší posteli, aby vám snadněji došlo, co možné je a co možné není.

Pokud je vaše hlava konzistentně plná blbin, budou se jí sny rozeznávat velice těžko. V okamžiku, kdy se vaše snění omezí jenom na noc, budete mít rázem daleko jednodušší situaci.

005

One thought on “V čem je pro lucidní snění důležitá přítomnost

Něco hezkého mi napiš

