Lavera: Pleťový krém s Aloe a bambuckým máslem

Dlouho jsem používala krém s cenou kolem 1 000 Kč. Jednou mi začal docházet, a já se místo něj porozhlédla po něčem levnějším. Už jsem věděla, že hledat v drogerii nemá v mém případě smysl. Navzdory tomu mě zaujala Lavera se sympatickým složením – Aloe a bambucké máslo. Většinou mě život (a moje pleť) vycvičí, že nemá význam šetřit a skrblit. Že sice dám jednorázově vyšší částku, ale vydrží mi půl roku a můj obličej bude vypadat pořád stejně dobře. Jenomže dejte si říct …

Lavera má 30 ml, což je už na první pohled méně, než mívají ostatní krémy. I navzdory tomu mi od září vydržel až teď do prosince a ještě teď jej mám asi čtvrtinu v kelímku, takže ještě není konec. Konzistencí mi připomíná gel-krém, rychle se vsakuje a následně při líčení nedělá neplechu. Ne jako mandlový Dermacol, který byl pod make-up těžce nevhodný 🙂 . Laveru považuju za to lepší rozhodnutí, které jsem učinila. Za celou dobu používání se mi nevyrojil jediný vřídek, který by na obličeji neměl co dělat, a moje pleť vypadá hebce a zdravě.

Já jej sháním na internetu; nejsem si teď jistá, jestli bych jej v Hodoníně nebo v DM sehnala (ještě jsem to nezkoušela, ale stálo by to za to) . Určitě nemám jediný důvod, proč si jej nepořídit znovu. Jako prostřídání tomu high-endu, až mě zase chytne skrblivá 🙂 . Krém bude vhodný pro ženy se sušší pletí, ale nepatří mezi to nejhutnější a nejmastnější, co je na trhu k dostání. Záleží na tom, co vaše pleť požaduje.

lavera02

Vizitka

Značka: Lavera
Název: Vyživující ochranný krém pro citlivou pleť
Určení: citlivá pleť, suchá pleť
Zakoupeno: Biooo.cz
Cena: Nepamatuji se, není v nabídce / Objem 30 ml

Něco hezkého mi napiš

