Balíkový šotek

Mezi poslední výdobytky moderní doby patří nakupování přes internet a posílání balíků poštou. Přibližně  čtrnáct dní před Štědrým dnem se každé trochu větší město začíná nekontrolovatelně ucpávat, a zkoušejte pak „v klidu“ nakupovat. Internet je ideální pro ty, co nesnášejí tlačenice, a když něco objednáte ještě týden do Vánoc, v klidu vám to dorazí i bez nervů. Nebo?

Hlavní problém je v tom, že podobným stylem uvažuje každý. Mně to nakonec vyšlo, rozhodla jsem se, a pořídila si na Vánoce kratší makroobjektiv. Už minulý týden ve středu, 9. prosince. V pátek 11. prosince měl být makroobjektiv doma. No, ani týden na to nestačí; PPL jednoduše kapitulovalo už čtrnáct dní před Štědrým dnem a mějte se tu famfárově.  Je 16. prosince, balík pořád nikde, a teď už jenom hádám, jestli to zvládnou ještě letos 🙂 .

Když jsem o makroobjektivu psala, zmiňovala jsem jako jednu z možností, že si jej pořídím na narozeniny v březnu. Jestli bude balíková služba postupovat stejným tempem, možná to tak akorát stihnou. Poslední poučka do složky „Internetové nákupy“ tedy zní:  „Chcete-li pořizovat nákupy na Vánoce přes internet, učiňte tak nejpozději v listopadu.“ .

Já si představuju sklad PPL jako rozlehlou a tmavou říši jednoho zákeřného trpaslíka, který mává ručičkou a zlověstně tam přímo před Vánoci ty balíky rozmnožuje, a v těch zaevidovaných a roztříděných dělá schválně bordel. Podle starého známého pravidla: „Kdo si počká, ten se dočká“ se snaží, aby balíků neubylo pod únosnou mez a baví se tím, jak si ta balíková služba nezvládne do svátků vyprázdnit sklady a poodesílat všechno zboží. Mezi ponožkami, trenýrkami a sobími parohy je tam ten můj makroobjektiv jako chuťovka, tak si z ní udělal hlavní stan a odmítá se o něj dělit.

Když jsem dokončovala objednávku makroobjektivu, byla jsem dost nervózní. No, teď už po týdnu můžu v klidu říct, že už z mojí nové Sigmy roztřesená nejsem. Teď tak vzít to PPL a pořádně zatřást s nimi 🙂 .

3 thoughts on “Balíkový šotek

  1. To by me pekne stvalo, urcite to ppl prijalo od eshopu? Proc tam kazdy den nastvane nevolas? Ja davam prednost CP, i kdyz kvuli cene spis Zasilkovne a Ulozence.

    To se mi líbí

    1. Ztratili to po cestě z jednoho Megapixelu do druhého.Bylo to nemilé, tak trochu jsem počítala s tím, že už jej budu mít. Jinak se mi nechtělo v hlavě držet permanentní „nasrání“ a taky se neumím hádat 🙂 . Já mám také lepší zkušenosti s českou Poštou.

      To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

