15 Hledání zajímavých blogů

Hvězdiček, které se pyšní třemi tisíci návštěv za den je víc, ale Websurf není to, co by mě zajímalo. Není kumšt kopírovat na blog porůznu obsah z cizích webovek. Pokaždé jsem ráda, když narazím na blog, z něhož čiší osobitost a jasný rukopis autora. Takový bloger nenapíše, že je jeho věc, jak se rozhodne pomáhat, a fakt, že přidává konspirační teorie odevšad se dá, není záležitost, ze které by čtenáře měla bolet hlava. Zrovna můj poslední úlovek, blog krasna-sluchatka.blog.cz . Jakkoliv se adresa zdá divná, autorka píše rubriku „Jak na blog“ , která jako jedna z mála takových není o datech sesbíraných z internetu.

V hledání zajímavých blogů mi většinou různé seznamy nepomůžou. Mediální věhlas většinou není důvod, proč by ten blog měl být zajímavý, tak mi zbývá možnost jediná: prosévat duny odkazů a v tom písku hledat perly, které stojí za další návštěvu. Většinou je zádrhelů pár; publikace jednou za uherský rok, nebo rychlé překlopení blogu do českého Lifestyle, a zrovna lifestyle je žánr, na který jsem silně alergická. Ty bílé blogy plné svíček a bund  a kabelek z nákupů z duše nesnáším, ačkoliv jsem poměrně tolerantní člověk.

Hledání osobitých stránek, které mě zaujmou je moje nejčastější výmluva pro moje bezcílné surfování po síti. I když platí, že to, co si neuložím do Bloglovinu, velice rychle zapomínám. A jsem velice skoupá na to, co si do té RSS čtečky uložím. Kdysi jsem tam mívala snad patnáct kosmetických blogů, které jsem zredukovala jestli na pět, je to moc. Jednoduše mám ráda, když není kosmetický blog jenom o recenzích a autorka si dává na svých stránkách záležet.

V poslední době si všímám, že blogování nějak upadá. Nové krve není zase tolik, což je celkem škoda. To, co propagují za dobré blogy dnes, nemá se stavem před čtyřmi lety nic společného. Nebo prostě stárnu, a to, co píší třináctileté slečny mě už tolik nerajcuje 🙂 .

Odkazovník

Nany J – Tvůj jediný limit je nebe
Rubrika Jak na blog

4 thoughts on “15 Hledání zajímavých blogů

  1. Nezavid porad Alusce, nevynechas prilezitost si rypnout. Tohle neni poprve. Zkus si od ni vzit jednu malou inspiraci. Osobity design, ktery vydrzi roky a presto se neokouka. Ty ho menis obden, ale je to vse stroha anonymni pocitacova grafika bez rozpoznatelneho rukopisu. At uz to tvoris sama, pusobi to jen jako nejaka sablona. Samotne se ti nic nelibi, proto to porad menis.

    To se mi líbí

    1. Kontroluju si po sobě ten článek a nějak ti nerozumím? Zmíním vykrádání článků a Websurf a tobě se jako první vybaví Alue? To bych od jejího příznivce nečekala. Nebudu se ti omlouvat za to, že nejsem dokonalá, a odmítám parazitovat na tvrdé práci cizích blogerů. Nepřeju si, abych byla ve svých dalších fázích spojovaná s úplně jiným jménem. Proto neberu svoje příspěvky jako rytí do konkrétního blogera. Hate je svojí povahou rytí, které je přesně zacílené a z článku je to jasně poznat. ˇZe v tom někdo vidí sebe není moje věc.

      To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

