Co znamená být lucidní

Cena kvalitních dat se moc vyčíslit nedá. Zjistila jsem to v průběhu prvních kapitol knihy od Waggonera. Jedna taková veliká bichle, která v originále vyšla v roce 2008 a věnuje se celá jenom lucidnímu snění. Waggoner tam popisuje jeden svůj lucidní sen. Jde po chodbě školy a v tom snu si uvědomí, že do školy už nechodí. Následně mu dojde, že má lucidní sen, a začíná zkoušet. Mně to připomnělo jeden můj sen, který jsem nakousla i tady na blogu v průběhu seriálu „Astralkurz“ .

Vešla jsem do jedné drogerie a zastavila se před všemi těmi stojany. Je to můj klasický sen, co se týká šminek; bloumám mezi regály a zjišťuju, že se mi nic moc vlastně nelíbí. Značky nepřiřadím k ekvivalentu v této realitě, ale v té snové mě z míry nevyvádějí. Odpoledne před tímto snem jsem se dívala na internet po setech na dokreslování obočí. Když jsem tak v tom snu koukala do těch regálů, řekla jsem si, že nic nepotřebuju, ale jestli mám něco kupovat, tak snad jedině ten set na obočí, po kterém jsem se dívala.

Když vás učí lucidně snít, je jejich metou ono poznání: „Já spím“ , které vaším vědomím bleskne. Víte, že je něco kolem „nějak divné“ , a vaše mysl automaticky doplní ten zbytek. Jedná se o snovou realitu. No jo, ale co když se vaše bdělé vědomí dostane do snu (nebudu nic kupovat, mám všeho dost, jenom jsem se aktuálně dívala po setech na obočí), ale vaše mozkové synapse jsou natolik rozvláčné, že vám tak nějak do konce toho vcelku krátkého snu nestihne dojít, že je svět kolem nějak jiný.

Uvolňovací cvičení před spaním, tréninky koncentrace, ukotvování sebe v přítomnosti v průběhu všedního dne – nějak to vyšumělo do ztracena. Hned co jsem si přečetla ten jeden záznam lucidního snu od Waggonera, něco mi konečně docvaklo, a já ještě tehdy v deset večer startovala tablet a hledala, co že jsem to  vlastně v průběhu Astralkurzu od Pritcharda dělala v té posteli před spaním. Tu první noc jsem si zapomněla dát hořčík, tak jsem vytvrdla až po půlnoci, až jsem vylezla a ten hořčík si udělala, tak jsem si ze svých snů nepamatovala nic. Když už ale víte, na co máte navazovat, je to celé veselejší 🙂 . Jenom zbývá poslední dotaz: Co s tím dlouhým vedením? 🙂 .

Odkazovník

Astralkurz
Něco málo se začíná skládat

One thought on “Co znamená být lucidní

Něco hezkého mi napiš

