Lucid dreamer, part 2

Nepatřím k lidem, kteří by se vzdávali. Naposledy jsem to slyšela od mého posledního objevu. To jsem mu řekla, že jsem moc ráda, že se po jednom odmítnutí nevzdal a zkoušel to znova. Něco hodně podobného platí i u mě  a mojí snahy začít se probouzet do vlastních snů. Už jsem tady na blogu absolvovala Astralkurz, který mi s tím měl pomoct, a něco málo začala odhalovat.

V první řadě jsem si zjistila, že se tomu říká „Lucidní snění“ , a pořídila si knížku od Richarda Waggonera, která se lucidním sněním zaobírá. Pak jsem našla, že existuje nepřeberné množství technik, které k lucidnímu snění pomáhají, a pro dosažení úspěchu je vhodné vybrat si techniku jednu, a tu vypilovat. Mně přišla sympatická ta od Simona LaBerge. Před spaním se přesvědčíte, že se probudíte po každém spánkovém cyklu, a zapamatujete  si všechny sny.  V noci si pak vybavíte co možná nejvíc podrobností z upynulého snu, a vyberete v tom snu místo, kde si řeknete: „To je sen!“ . Jedná se o to, že mozku připravujete živnou půdu pro vlastní autentické zážitky.

Zní to všelijak, ale kdo nic nedělá, nic nepokazí. Hned první noc mě překvapilo, že jsem se jenom na základě jednoduché afirmace zvládla pravidelně probouzet, a že jsem si v noci vzpomněla a vybavovala si poctivě detaily ze snů. Jako kotvu, po jejímž spatření jsem řekla: „To je sen!“ jsem si vybrala bílý plastový litrový kbelíček naplněný lentilkami. Neptejte se mě, kde jsem došla zrovna k lentilkám, ale moje hlava mi to automaticky nabídla, tak jsem se s ní nehádala 🙂 .

Pamatuju si, jak mi asi před měsícem andílci přes náhodný režim přehrávání poslali Tarju Turunen a její „Lucid dreamer“ . To bylo zrovna po jedné modlitbě někdy v době, kdy jsem se snažila podniknout něco s tím lucidním sněním. Waggoner píše, že lucidního snění jsou „jen tak“ schopny 3/4 lidí – těm stačí si o lucidním snění jenom přečíst a říct si: „Bomba, to bych chtěl zkusit“ . Zbytek musí trochu potrénovat, ale údajně u nikoho neexistuje důvod, pro by to nemělo jít.

Když hlava člověku nějakou vlastnost nebo schopnost blokuje, většinou má dobrý důvod. Ve snech a astrálním světě je naše mysl ta nejmocnější  věc, kterou máme, a takové strachy nebo zjitřelé emoce se do našeho lucidního vědomí okamžitě podepíšou. Proto je dobré trénovat vědomou přítomnost a práci s emocemi; většina z toho se bude při pobytu ve snovém světě dobře hodit.

Něco hezkého mi napiš

