Telenovela hadr

Stalo se to začátkem září. Psala jsem tady, jak mi mrtvý děda „shora“ poslal zajímavý dáreček. Je to ten pocit, kdy bezpečně víte, a jenom čučíte, jak ten Vesmír celý funguje. Dva týdny jsme se snažili nějak koulet, a když mi pak zrušil rande, neskutečně jsem se nakrkla a tady na blogu vyšel článek o tom, jak je vhodné čas od času vyrábět kraviny.

Je to od té doby celé tři měsíce, i když bych byla ochotná přísahat, že to muselo být daleko déle. V každém případě, co se od posledního článku, který vyšel 14. září, změnilo? V první řadě mi od „něj“ přišla snad první a jediná gratulace ke svátku (26. září), a 11. listopadu se ohlásil znova, to byl ale on o dvacet kilometrů dál a já v práci. Když se mi 28. listopadu ozval znova, s tím, co dělám o víkendu, zželelo se mi jej a domluvili jsme si schůzku.

Byla jsem z té schůzky nervózní jako pes; regulerní rande jsem neměla od roku 2008, kdy mi skončil poslední vážný vztah,  a když se z jednoho autobusu vyřítilo jedno vlasaté individuum, solidně mi zatrnulo. Naštěstí to nebyl on 🙂 . „On“ přijel o chvíli později, a poznala jsem jej okamžitě podle kšiltovky – měl stejnou, jako na fotce na Lidech. Nechala jsem jej přijít až ke mně, a promluvila až byl blízko. Nějak jsem měla strach, jak bude jeho hlas znít; měla jsem celkem obavy, že když mi nebude sympatický melodií hlasu, nebude mi sympatický vůbec.  Proto jsem tu chvíli poznání odkládala, až by to už nebylo slušné 🙂 .

Naštěstí hlasovou zkouškou prošel 🙂 . Měli jsme spolu strávit ve dvou různých podnicích tak dvě hodiny – aspoň podle všech hodin všude kolem, ale mně s ním čas utekl tak rychle, až jsem se divila. Pomalu jsem se začala rozehřívat a nervozita ze mě brzo spadla. Získal si mě nejenom tím, že se o mě snažil zabojovat a tu divnou holku z internetu si snažil udobřit, i když logicky neměl proč.  Po cestě za dalšími společnými plány jsem dostala neodbytné nutkání začít jej líbat; jsem v tomto směru v začátcích celkem stydlivá a nedokázala jsem se rozhoupat. Jak se mi to začalo přesypávat v hlavě tam a zpátky, najednou to byl ve stejnou chvíli on, kdo se zeptal, jestli chci políbit hned, nebo až potom. Roztomilý:-) . Těžší to má o to, že je chlap, a tím pádem se od něj  aktivita očekává, i když je nervózní stejně jako já 🙂 .

Na co dávat druhé šance, když tam venku někdo čeká na tu první? Dámy, řiďte se srdcem a intuicí. Mně srdce poskočilo, když se v pátek ozval, a toho rozhodnutí nelituju. To se ještě od září odstěhoval úplně do háje, takže bude sranda tak jako tak 🙂 . V každém případě jsem si na Facebooku změnila status na „Zadaná“ a za zadanou se považuju. Sakra nezvyk po sedmi single letech 🙂 .

Snad mi čtenář odpustí, že jej terorizuju články podobného ražení. Jenže já jej mám plnou hlavu, a stejně mám takový blbý neodbytný dojem, že bych ze sebe nedostala kloudný článek. Tak to všechno sypu ven, a snad se už brzo dočkáte normálních článků 🙂 .

3 thoughts on “Telenovela hadr

  1. Jen to syp, taky bych to ze sebe sypala, kdybych stav „zadaná“ na začátku netajila před pár lidma 🙂 Teď už jsem jim to nějak naznačila, ale taky už mě psaní o drobnostech přešlo. Poslechly si to spolubydlící a to mi asi zatím stačí… 🙂
    Přeju hodně štěstí, snad budeš takhle šťastná ještě hooooodně dlouho 🙂

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

