Biokosmetika: Pleťové tonikum od Urtekram

Delší dobu jsem používala jedno dražší tonikum, které mi velice sedělo. Dobrým zvykem u mě bývá, že jsem spokojenější, když můžu dotyčný výrobek čas od času prostřídat něčím jiným, ale stejně dobrým. Konkrétně u tonika na pleť je situace ošemetná, protože spousta z nich nemá solidní výsledky.

Ke značce Urtekram jsem se dostala přes šampon na vlasy. Bio šampony mi příliš nesedí, ale Urtekram nebyl taková kalamita – jenom jsem musela používat šampon, kondicionér, masku a navrch zábal z kokosového oleje při každém mytí, aby šly moje vlasy rozčesat. Přestalo se mi líbit, že vlasy zaplácávám tolika vrstvami, a vybrala si šampon jinde. Celkově mi ale značka Urtekram zůstala sympatická, a když jsem zjistila, že mají tonikum na pleť taky, rozhodla jsem se vyzkoušet jej.

Lahvička s růžovou etiketou má objem 245 ml, což je víc, než hromada konkurenčních výrobků. Balení má pumpičku, která jde pootočit na „start“ a „stop“ , aby se vám během skladování nic nevylilo. Celé je to plast, ale nic rozvrzaného se nekoná, což je příjemně pozitivní.

Tonikum mám od půlky září. Kromě toho, že mi od té doby ubyla tak čtvrtina lahvičky, jsem zjistila, že se mi po výrobku nijak neosypala pleť. Vřídky mi začaly rašit teprve když jsem dostala nápad vyzkoušet pleťové krémy od Helios Herb; jeden s konopím a jeden s arganovým olejem, ale to už je jiný příběh 🙂 . Tonikum samotné se osvědčilo stejně dobře, jako jeho dvakrát dražší kolega, což je pro mě rozhodně milé překvapení.

Značku toho předchozího tady zveřejňovat nebudu, protože je to poněkud kontroverzní téma. Přidám jenom, že jsem od té značky používala dlouhodobě celou řadu péče o pleť, protože mi nic jiného nesedlo. Taky jsem vybírala v drogerii, což samo o sobě nebyl dobrý nápad 🙂 . Od té doby jsem vůči levnější péči o pleť skeptická, a Tonikum s břízou od Urtekram je po dlouhé době první produkt z této cenové relace, který má zatraceně dobré výsledky.

urtekram-skin-tonic02

urtekram-skin-tonic03

Vizitka

Značka: Urtekram
Název:
Pleťové tonikum Severská bříza
Určení: Hydratační
Zakoupeno: Biooo.cz
Cena: 235 Kč / 245 ml

2 thoughts on “Biokosmetika: Pleťové tonikum od Urtekram

  1. Koukám, že také nakupuješ na Biooo! 🙂 Nejsem sama! Ha! 😀 Ovšem díky za typ… vybrat správnou „vodičku“ je i pro mě ohromný problém, protože buď nefungují, nebo jsem po nich ještě více červená… 🙂 Konečně mám tedy zase co zkoušet. 🙂

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

