25/11/2015: Třeba jsou věci trochu jinak

Od konce roku 2012 se různými způsoby zajímám o magii. Začala jsem s Wiccou, ale k té jsem nijak extra nepřirostla, tak jsem úplně přirozeně pokračovala přes jedny velké české esoterické stránky až ke knihám dona Miguela Ruize a Tomáše Keltnera. Tento velký miš maš se v poslední době začal dost zajímavě usazovat, a poznat je to i na blogu.

Začala jsem přidávat poměrně dost alternativně zaměřených článků. Trvalo mi to, ale nakonec jsem si cestu našla. Od roku 2013 navštěvuju jeden kdysi dobrý blog, který býval na českém internetu v alternativních disciplínách nejlepší. Celé dva roky od té doby čekám, až začne autorka „zase psát normálně“ , a přestane zveřejňovat to ctrl-c + ctrl-v z nejrůznějších končin internetu.

Nějakou chvíli mi to trvalo, ale nakonec se to skrze moje vědomí prohlodalo až nahoru: co když to není ona, kdo ty články má psát? Automaticky jsem předpokládala, že ty články mají být její cesta. Ta představa je ale v mojí hlavě. Vážně to musí být ona? Co když to Vesmír myslel trochu jinak?

Poměrně dost mě to zaskočilo. Osobně jsem nad ničím takovým neuvažovala ani ve srandě, ale čím víc o tom přemýšlím, tím větší smysl mi to dává. Nejsem typ, který by viděl anděly a víly; celé moje zájmy jdou krapet jiným směrem a veškerý můj kontakt s mými Strážci jsou modlitby. Ale i to se počítá. Učitelé mohou tvrdit co chtějí, ale fakt, že svoje anděly nevidíte neznamená, že vám nepomohou, když je požádáte.

 Celé dva roky jsem byla pevně přesvědčená, že alternativní blogy mají psát jiní. Já mám jenom studovat a rozvíjet svůj vlastní život. Dostala jsem se na level, kdy mi dostupné zdroje začaly být těsné. Proto si myslím, že pro mě bude lepší uklohnit si vlastní zdroj. Pokračovat vlastní cestou pomocí vlastních potřeb. Když to vezmu kolem a kolem, s profesionálními fotografy jsem si nikdy nerozuměla, a ty moje psací články byly solidní start, ale nějak jsem tam necítila hlubší myšlenku, nějaké pojivo. Teď mi všechno zacvakává na ta správná místa a konečně to celé dává širší význam. Potřebovala jsem umět psát, abych zvládla blog, a potřebovala jsem umět fotit, abych měla svoje vlastní snímky na svoje vlastní stránky. Samotné součástky jedna vedle druhé nic moc, ale jako celek je to už lepší.

Já jsem tušila, že když si udělám pořádek ve svém životě, Vesmír mě šoupne někam dál. Podvědomě jsem se možná i bála, proto mi tak trvalo zvládnout svoje nakupovací chutě. Teď jenom čučím, jak jim to nahoře všechno zapadá, a ničeho se nebojím 🙂 .

4 thoughts on “25/11/2015: Třeba jsou věci trochu jinak

  1. Super 🙂 Tak to často je – střípek ke střípku, samy nedávají smysl, ale dohromady dají zajímavý obrázek :-))
    Tak ať se ti daří :-)))
    A ano, každý si nakonec najde tu svoji cestu :-)))

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

