Best of me / Říjen 2015

Další měsíc se překlenul, je skoro půlka následujícího, a já jsem si až teď uvědomila, že nemám zveřejněné nejlepší články za říjen. V tom mém diářkovém systému jsou ještě díry 🙂 .

1) Infallible 24H matte: Nespletli si v továrně tubičky?
Tento článek o make-upu od značky L’Oreal vás zajímá už od doby, kdy vyšel. Mohla bych jej psát už automaticky, ale stejně to raději znovu ověřím 🙂 .

2) Zádrhel se spaním a cesta ven
Začala jsem se měnit, co se potřeby spánku týká, a abych se přiznala, zpočátku mě to dost vyděsilo. Dneska už vím, jak a co udělat, abych v pohodě usnula, už ale i vím, co a jak udělat, abych navodila „noc na prd“ 🙂 .

3) W7: Když selže Naked
Na bázi od NARS mají stíny od W7 poněkud vyblité barvy, proto rozhodně doporučuju spíš bázi typu Artdeco. Rozhodně ale platí, že je to zatím druhá značka levných stínů, u kterých fungují i matné barvy. Ta další je bílá čokoláda od I Heart Makeup, jen pro úplnost 🙂 .

4) Marnost nad marnost
Dílek z projektu „Cesta za mraky“ , který je u mě v současné době zazimovaný. Jednotlivé články si ale svoje cesty hledají stejně.

5) Kokosový šampon z drogerie
Značka Inecto, vlasová řada s kokosem. „Super bio“ výrobky bez parabenů s „moderním“ anti-fuj složením mi většinou nesedly, ale Inecto je jiný příběh.

6) Sloupek a fejeton
Jedna kecací sobota, zaměřená na psaní.

7) Blogovací služby: Blogger.com
Jsem ráda, že se můj projekt „Let’s blog“ tak líbí. Každou chvíli se mezi nejoblíbenějšími články za uplynulý týden objeví nějaký z blogovacího seriálu. Mezi deset nejčtenějších se tentokrát probojoval článek o blogovací platformě od Googlu.

8) Mám jednu ruku dlouhou
… Aneb jde se probudit do vlastního snu? Prošla jsem řízeným výcvikem, který mi pomáhal skamarádit se s vlastními sny, zvlášť poté, co jsem měla zásadní nedorozumění se svým vlastním spánkem.

9) Všechny hlasy nejsou z vaší hlavy
Příspěvek spadající do Esoterické akademie. Další poměrně čerstvý nápad, který mě začal dost bavit 🙂 .

10) Nasbírané strachy nám nedovolí tvořit
Když se člověk nechá zašpuntovat.

Něco hezkého mi napiš

