Vánoční kouzlení

Ani si nejsem jistá, jestli jsem to prováděla právě o Vánocích, ale hádám, že asi spíš ne. Jakožto teenager jsem shromažďovala holčičí časopisy, až mi začal docházet prostor. Tak jsem nabrala hromadu euro složek, vzala pořadač a dala se to třídit. V současné době je to někde na půdě; malovali jsme, a tak nějak jsem se zatím neměla k sundávání úplně všech věcí, které jsem tam na konci července nastěhovala.

V jednom čísle hodně staré Top Dívky jsem narazila na kouzlení s jablíčkem. Stačí držet jablko za stopku, kroutit s tím pořád dokola a čekat, u kterého písmenka se jablko utrhne. Tehdy jsem kroutila snad třikrát celou abecedu po sobě – ten zmetek odmítal povolit. Nakonec mi stopka po nekonečně dlouhém otáčení kolem dokola odpadla u písmenka „D“ .  Klučičích jmen je hromada, a stejně tak chlapů. Jak vám ale „orákulum“  přiřkne jedno jediné písmenko, ten počet se neskutečně smrskne, a navíc zjistíte,  že nikoho na „D“ vůbec neznáte. O, P, V, J – ale „D“ nikde !

Chvíli jsem si říkala, jestli to „D“ nebylo jenom špatně přeložené „O“ . Vzhledem k tomu, že se nacházejí na opačných koncích abecedy, je záměna vyloučená. Ještě větší legrace je fakt, že nikoho na „D“ vůbec neznám. Při hodnocení mužské části populace se spoléhám čistě na svůj vlastní „nos“ a intuici a světe div se, ještě jsem na žádné „D“ nenarazila. Trvalo hodně dlouho, než ta stopka povolila. Má to snad znamenat, že bude trvat pořádně dlouho, než si najdu chlapa? I když by to měla být věštba, mám od ní víc otázek, než odpovědí. Sama z praktické zkušenosti vím, jak fungují karty, tak je mi zároveň jasné, že to sama můžu kdykoliv upravit.

Taky je pádná otázka, jestli to platí, když to zkoušíte mimo Vánoční svátky. Nejsem vychovaná k tradičnímu Vánočnímu kouzlení, tak si ani nevzpomenu na to, že bych mohla házet botou nebo podpalovat dům pokusy o roztavení olova. Narazila jsem při třídění na článek a hned jsem to chtěla zkusit. Počítá se to ale jako platný pokus? 🙂 . To si říkám pokaždé, když  mi padne do oka chlap, který se nejmenuje na „D“ , ale i bez toho mi je prudce sympatický.

To věštění je ohromná legrace, ale i tak mi to písmenko „D“ leží v hlavě. Je pravda, že mít v okolí muže s takovým jménem, budu se na to dívat jinak. Jako kdyby to jablko vědělo, přiřklo mi takové písmenko, které nemůžu sehnat. Ještě by byla možná varianta hledat chlapy podle jména, ale já se přidržím svojí staromódní metody a budu používat nos 🙂 .

Něco hezkého mi napiš

