05/11/2015: A pak že ne

Keltner rovnou tvrdí, že pokud se vám zdají vaše životy bez emocí hned zezačátku, bude horskou dráhou všechno kolem vás. U mě se to poznává velice snadno: nezbývá mi čas chystat příspěvky na blog. Zaměřím se na něco jiného, ale „ten zbytek“ jde spát úplně. Místo „spát“ by se hodilo použít trochu jiný výraz, ale řekla jsem si, že ze sebe udělám trochu dámu, i co pracuju v hospodě, a se slovníkem je to trochu na štíru. U pípy toho nepochytíte o moc víc než nářečí a vyjmenovaná slova 🙂 .

Už před časem můj profil na Lidech zaznamenal hojnou aktivitu. Nemůžu o sobě tvrdit, že chlapy nezajímám, protože mi to ve vzkazníku začalo přibývat, jako kdyby se domluvili. Já se ale zaměřila na „vlasáče“ , a poctivě musím říct, že mi to s vlasatými vůbec nevychází. Tak se na nabídku dívám trochu jinou optikou; přišel čas změnit systém, který očividně nefunguje 🙂 . Taky je dost na prd, že veliká část těch profilů není tak aktivních, jak by si člověk představoval. Pod popiskem jsou zhusta data posledního přihlášení dva až tři měsíce stará, a sázejte pak na to, že se vyhlédnutý kontakt objeví zpátky a že si vás všimne. „Nejlepší“ je pak popisek „Naposledy aktivní pár dnů zpátky“ . Pod tím si mám představit co? 🙂  Éra internetových seznamek pozvolna opadá a brzo to bude na známých dotyčné opuštěné duše ať se hezky ukáží  🙂 .

Vyčistila jsem si hlavu a začala znova fotit. Vykrystalizovalo to samo, a na listopad a na prosinec něco málo chystám. Vím, jaké zkušenosti se mnou moji čtenáři mají, a proto předložím raději důkaz místo dalších slibů. Nebudu o tom předčasně mluvit, však ono si to ten měsíc počká 🙂 . Cítila jsem se s tím foťákem znova stejně volně jako v ten den, kdy jsem se zrcadlovkou byla fotit prvně, a to považuju za velice dobré znamení 🙂 .

rakosnicek

One thought on “05/11/2015: A pak že ne

  1. S těma internetovýma seznamkama je to jako na houpačce. Jednu jsem zkusila jako že ze srandy a dalo se tam najít pár zajímavých lidí. Vlastně vždycky když nikoho zrovna nemám, bavím se tím vždycky. Ale nikdy jsem s nikým z nich nevydržela víc než pár setkání. Snad se na tebe usměje štěstí co nejdřív 🙂
    Fotka je super, barevně se mi moc líbí 🙂 jen mi přijde trochu škoda, že není ostrá i přední část květu, určitě by mu to slušelo 🙂

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

