Chytání zatoulané mysli

V poslední době existuju hlavně kurzem astrálního cestování, který studuju podle materiálů Marka Pritcharda. Už jsem tady psala, že mi dělá potíže lucidní snění (spím a vědomě vím, že jsem ve snu). Posledních několik týdnů jsem se zabývala svými sny a hledala ty  vrátka, kterými se jde dostat do vlastních snů. Nemůžu tvrdit, že už to mám, ale zjistila jsem, na které křižovatce odbočit jinam.

Podobně jako hodně živé sny mě mým životem provází úkol trávit co nejvíc času v přítomnosti. Cíleně utlumit těkání mysli, a zůstat tady a teď svým plným potenciálem. Začalo to knihou „Čtyři dohody“ od dona Miguela Ruize, pokračovalo to přes Tomáše Keltnera a zatím se nit zastavuje u Marka Pritcharda. Každý z autorů má pro pobyt v přítomnosti trochu jiné důvody, ale základem se shodují – pro lidskou bytost je z různých důvodů nevhodné prodlévat v minulosti, nebo v alternativních realitách.

Po několika dnech cíleného odchytávání sebe samotné při pobytu mimo přítomnost se začaly moje sny měnit. Čím dál důrazněji jsem v nich začínala uvažovat jako „Já“ z té reality, ve které mám tělo. Někdo mi šlohnul zelené tričko a nechce mi ho vrátit? Nevadí, pořídila jsem si další zelený kus v Lidlu, tak si obleču ten. Procházím se v alternativní drogerii a probírám se tunou malovátek. Najednou mi bleskne hlavou: „A stop. Včera u PC jsem si při prohlížení e-shopů řekla, že nebudu zbytečně utrácet. A nebudeš vybírat další barvu na obočí, dokud nevyzkoušíš ten brow pot od Milani, který ti má dorazit“ .

Zčásti se může jednat o realitu nakódovanou do mého podvědomí, a tím pádem o regulerní sen. Já ale bytostně cítím, že v těch chvílích uvažuju jako já samotná, bdící. Ten Astralkurz  vážně nebyl od věci. Rozhodně si jsem jistá, že už vím, za kterou nit mám věci vzít, a budu sledovat, co nastane dál 🙂 .

Odkazovník

Projekt „Astralkurz“
Něco málo se začíná skládat ( aneb když spím, tak spím)
Ukotvení (multitasking versus pobyt v přítomnosti)

Něco hezkého mi napiš

