30/10/2015: Začínám se hýbat

Poslední týdny jsem poctivě následovala  můj vlastní publikační plán. Rozvrhla jsem si, co chci na blogu, zařadila každé téma ke konkrétnímu dnu, a pak už jenom tvořila. Něco se mi dařilo rychleji, tak se stávalo, že jsem měla půlku týdne přednastavenou za dva dny, a pak jsem jenom pracovala na těch „zapeklitějších“ úkolech. Zkusila jsem si tento způsob práce a zkusila jsem si zveřejňovat básničky, fotky a pár projektů. Ten diářkový systém mi sedí, ale začala jsem celé blogování brát automaticky. Až na pár výjimek, kdy jsem psala sloupkové články nebo příspěvky do rubriky „Astralkurz“ , jsem tak nějak nevyužívala kreativní půlku mého vlastního já.

Tento stav mi začal vadit, protože jsem doteď blogovala pro ten tvůrčí zápal  a pro to svoje kreativní psaní. Každodenním zveřejňováním a pevným publikačním plánem jsem si z blogování udělala fabriku, a to není nic pro mě. Ano, lákalo mě dodat blogu trochu prestiže a dojmu „něčeho navíc“ tím, že budu aktivní a čtenář u mě každý den najde něco nového. To bych ale musela  jít sama proti sobě, a to se mi moc nechce. Zatím netuším, co přijde dál, ale budu přidávat články, jaké jsem doteď přidávala v sobotu, jen jich bude za týden víc (dva až tři, ještě uvidím). Chci vymyslet něco dalšího navíc, co půjde na blog, ale nemám zatím přesnou představu. Jen pocit, že chci něco změnit a že nechci využívat robota, ale kreativitu.

Čtvrtek a sobota jsou pro mě v tuto chvíli dny, od kterých se chci odpíchnout a kterými se chci inspirovat pro další práci. Cítím, že jsem se s blogováním za posledních pár týdnů dostala dál, než za celých sedm předchozích let. Asi to bude tím, že mám přesnější představu a zase po dlouhé době se věnuju vážně psaní. I za cenu, že moji čtenáři v náhledových snímcích čas od času poznávají obrázky, které jsem už párkrát na blogu použila. Tento týden je u nás krásné světlo, ale vůbec mi nevyšlo focení. Určitě si čas co nejdřív udělám. Co jsem přestala řešit objektivy a tabulky, připadám si trochu ztracená. Jelikož mám něco načteno, vím, kde začít: vzít foťák, fotit co se mi líbí a dávat si pozor na to, aby tam byly jenom věci, které chci vážně fotit. Ono se to časem praxí zlepší 🙂 .

4 thoughts on “30/10/2015: Začínám se hýbat

  1. Je zajímavé, co psaní blogu dělá s kreativitou. Mně to stále ještě tak nějak „chodí“. Někdy si říkávám, že toho napíšu míň a budu se věnovat jiným projektům, ale nakonec to stejně jde hlavně do blogu 🙂 Asi ještě nenastal čas to změnit. I když na příští rok mám taky dojem, že to překopu :)))

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

