Best of me / Září 2015

Nedávno jsem nastartovala publikační plán. Pořídila jsem si diář, rozvrhla si dny v týdnu, a poctivě chystám a přednastavuju články dopředu na konkrétní dny. Ohromně mi to usnadnilo práci a je to pro mě rozhodně nejlepší způsob, jak přidávat články pravidelně. Tak se stalo, že mi z plánu vypadla rubrika „Best of me“, kam přidávám jednou za měsíc. Za tento týden mě nenapadlo solidní téma pro „Tisíc věcí, které mi dělají radost“ , tak jsem se rozhodla nepátrat a zveřejnit raději top desítku článků, které se vám u mě za měsíc září líbily nejvíce.

1) Infallible 24H matte: Nespletli si v továrně tubičky?
Recenze na tento make-up je stálice v žebříčcích od doby, kdy jsem jej přidala na blog. Dokonce jsem na konto této recenze dostala několik followerů na Facebookové stránce. Pokud chcete vědět, jak napsat podobně úspěšný článek, odpovím vám: nevím 🙂 . Netuším proč nebo čím to, že je tak vyhledávaný, ale jde dělat jenom jediné: jet si po svém a blogovat si pro radost. Když to vezmu kolem a kolem, vlastně by tu ta recenze ani neměla být, protože jsem si už dávno řekla, že mě blogovat o kosmetice nebaví 🙂 .

2) Odmítáme vnímat, že věci mají konec a začátek
Velké pojednání o ženách a jejich cyklu, které jsem zveřejnila dvacátého září. Článek se vám líbil za těch deset dní tak, že se vyšplhal na druhý nejnavštěvovanější za měsíc září.

3) Když přichází podzim
Tak trochu slohovka do školy, na téma „Líčení“ jakožto literárního typu. Spadá pod projekt „Tisíc věcí, které mi dělají radost“ .

4) Elegie nad škopkem: Když máš cíl, musíš za ním jít
Perla, která se vykutálela z jedné hospody. Původně jsem si myslela, že budu mít pro „Elegie nad škopkem“ daleko víc materiálu, ale hodně rychle jsem zjistila, že velká spousta věcí spadá do kategorie „Hospodské kecy“ a na blog se toho moc použít nedá. Tak mají „Elegie“ zatím jenom dva díly.

5) Let’s blog: Kde vzít nápad na blog
Zatím nejnovější díl ze seriálu o blogování. Vzala jsem těch sedm let svého blogování a vybrala z nich to nejdůležitější. Vzniklé dílko se vám poměrně líbí a já sama jsem překvapená, že jsem měla materiál na tolik dílů 🙂 .

6) Ten mozek je váš
Článek spadá pod jeden z čerstvých přírůstků, Esoterickou akademii. Stejně jako u „Let’s blog“ nebudu opisovat návody na kde co možné, ale půjdu čistě po tom, co jsem si sama odzkoušela. Stejně jako u „Let’s blog“ budu vycházet ze svojí vlastní praxe a psát jenom vlastní postřehy, které by vám mohly pomoct. Učebnice ani tabulky nejsou potřeba; jdou snadno dohledat po síti, a psát to samé znovu by také nemělo smysl.

7) Nevidíme věci tak, jak jsou
Další kousek z Absurdistánu, který si našel cestu do žebříčku.

8) Makroobjektiv: Příběh nekončí
Resumé dění za poslední týdny a přiznání, že jsem zase dospěla ke stejnému závěru, jako rok zpátky. Nepotřebuju makroobjektiv, ale fotit s tím, co mám. Zase jsem začala kecat a přestala jsem fotit, což u mě nikdy není dobré. Tak je makroobjektiv zase u ledu a tímto jej přestávám řešit.

9) Pozastavování, přebírání a hnusní práskači
Elegie nad tím, jak blogeři moderní doby nepochopí autorská práva a přebírání cizích článků. Proč se vždycky každý diví, že jim „vedení“ skryje blog, a hází vinu na Ilumináty a nebezpečná data, která u sebe má?

10) Přejmenovala jsem blog a pokračuju dál
… Aneb pohádka o tom, jak může být člověk naštvaný jenom sám na sebe. Kdybych si tu „Vysvobozenou“ z WordPressu nesmazala (ona totiž nejde založit znovu), rozhodně by Vlasta nedostala moji kůži lacino 🙂 .

Něco hezkého mi napiš

