Stále stejný jsou

Světové značky každoročně chrlí do světa velké množství nových a nových lahviček. Existují určité módní trendy, ale v zásadě platí, že jsou ty vůně tak rozdílné, jak jsou navzájem rozdílné jednotlivé ženy. Když sáhnete po třech různých flakoncích, najdete tři různé vůně. Nebo že by tomu bylo jinak?

Moje parfémování začalo u sprejů z potravin, z nichž si nejvíc pamatuju ten s názvem „Craze“. Jak ten mi tehdy voněl! Hodně dlouho jsem jej už nikde neviděla, což mi přijde jako věčná škoda.Stálo by za tu srandu jeden si koupit a čeknout, co že mi to v dobách dávno minulých vlastně vonělo. I když si nemyslím, že by se konalo nějaké překvapení – pamatuju si něco nasládlého, trochu orientálního charakteru. Ale znáte to – vzpomínky blednou a mozek si ten zbytek idealizuje.

Už tehdy jsem neomylně sahala po vůních, které jsou sladšího ražení. Jednou byla orientálnější, jednou byla mýdlovější, ale naučila jsem si radar na flakony hledat jeden druh voňavek. Přitom si logicky nedokážu vysvětlit, jak se mi něco takového může dařit. No, jedna cesta by tu byla; i když čas od času něco dalšího zkusím, tak mi cokoliv jiného jednoduše smrdí. Ani nemusím dlouho hádat, jaká by byla „la Nuit Trésor“ , který jsem okukovala taky. Logicky, když mám teď na poličce tři krabičky vybrané čistě podle popisu, měla bych mít tři různé vůně. Jenže já mám „Fuel for life“ (kořeněná), Champs-Élysées (sladší kytky) , a L’Instant Magic (kytky šmrncnuté orientem). Jak si můžu s takovou jistotou vybírat vůně z podobného „regálu“ ? Jsem jednoduše dobrá 🙂 .

Voňavý arzenál by se neměl vybírat naslepo. Jenže já se jenom málokdy spletu. Jenom podle popisu a vnitřního hlasu, který říká, jestli se mu ten flakon líbí nebo nelíbí. Tak mi teďka tvrďte, že v ženských nepřebývá kus čarodějky.

Něco hezkého mi napiš

