Elegie nad škopkem: Když máš cíl, musíš za ním jít

„Tak mi řekni, kolik toho zahrál na bránu!“ Hospodou se nese řev, který značí, že se opět řeší fotbal. Jen málo zbývá k tomu, aby se hospodská unie usnesla, že by bylo zdaleka nejlepší fotbalové hřiště poorat a nasadit na něm ku příkladu brambory. Výčet schopných místních fotbalistů začíná teprve u generace, která má v dnešních dobách přes šedesát let.

„Jeho je ale taková škoda! Když běžel přes to hřiště, cizí brankář z něho dostal klepačku ještě když byl u půlící čáry a měli jste vidět ty penalty! Ti současní profesionální fotbalisté neumí dát pořádnou dělovku a pak se diví, že jim to každý chytí!“ Zvláštní je, že se podobná zázračná dítka zásadně nevyskytují v generaci mladších fotbalistů. Ti prej jenom pijí a na trénink přijdou jenom tři.

„A kam se vůbec poděl?“

„Měl hrát divizi na severní Moravě. Dokonce tam měl dostat i byt, ale stará mu to zakázala.“

„Tak to dopadne, když se ženská montuje do fotbalu. Když máš cíl, musíš za ním jít, a ne že ti ženská zakáže hrát fotbal. Ne, když chceš hrát, musíš tomu něco podřídit. Na ženské v tomto případě vůbec nezáleží.“

Čím víc piv, tím jednohlasněji se shodnou na tom, že za všechno zlé ve fotbalu může ženská. Že kdyby nebylo ženských, byl by na tom místní fotbal daleko líp. Žena má svého fotbalistu přece podporovat pro větší dobro všech příznivců místí kopané.

„Já jsem taky hrál, a nebylo to vůbec špatné. Co jsem se najezdil všude možně. Pak jsem se musel oženit. Vidíte, zase další ženská! Od té doby jsem měl po fotbale.“

Tak to vidíte. Ono je nakonec úplně nejlepší nezpronevěřit se sám sobě a jít si za svými sny. Když opustíte fotbalové nebe kvůli něčemu tak přízemnímu, jako je ženská, místní fotbalový sněm vás roznese na kopytech 🙂 .

One thought on “Elegie nad škopkem: Když máš cíl, musíš za ním jít

Něco hezkého mi napiš

