Best of me / Srpen 2015

V srpnu bodovaly nové články. Dvě stálice se rekrutovaly z řad kosmetických článků, což mě překvapilo. Jinak rádi čtete, a to je věc, která mi dělá radost 🙂 .

1) Doopravdy žhavé novinky
Trestuhodně zatím poslední deníčkový zápis, který jsem doteď zveřejnila. V postu řeším focení a makroobjektiv. Dala jsem si celkem dlouhou lhůtu; až listopad. Proto se nebojím, že bych to nezvládla.

2) Příliš pozdě a moc brzy
Veliká část šancí a příležitostí chodí v dobu, kdy jsou nám platné jako mrtvému zimník, nebo zbytečně brzo. Kolik šancí bychom využili lépe, kdyby ještě tak rok počkaly? Jenže to se pak člověk jenom mlátí o zeď do hlavy.

3) Páchat dobro
Zamyslela jsem se nad hrabáním do života cizím lidem bez zeptání. Pro hromadu bližních běžná realita; jako když jsme byli na výletě ve Velkých Losinách a úplně každý, na koho jsme narazili, říkal, že „Je termál zavřený“ . Zkuste si to slyšet třicetkrát za den a nikoho nezakousnout … 🙂

4) Takové běžné focení přes stativ / Storyboard k novým fotkám
Už Robert Vano říkal, že lidé u fotek milují příběhy. To jsem si zkoušela dělat nové obrázky, ale nejsem fotograf lidí – tak to vypadá, jak to vypadá 🙂 .

5) Proč vnímáme jenom půlku reality?
… aneb pohádka o tom, jak Liannce zamrznul Absurdistán 🙂 . Neomlouvám se za to, udělala bych to znova.

6) Jak blogovat a nekrást
Jak mě zlobí blogeři, co se dostanou „na výši“ , a místo poctivé práce jenom shánějí články po síti a tvoří „ctrl-c + ctrl-v“ stylem.

7) Vylézt z ulity není taková sranda
A to si člověk myslí, že všechno je jenom otázka rozhodnutí. Že je to úplně jinak, jsem se vlastně dozvěděla jedním náhodným rozhodnutím, které snad v mém scénáři původně ani nebylo …

8) Infallible 24H matte: Nespletli si v továrně tubičky?
Z doby, kdy jsem ještě používala make-up. Moc článků o kosmetice na blogu nemám, nějak nemají ten náboj, který bych od nich chtěla. Ale těch pár, které se na blog dostaly, mi pravidelně dělá  radost 🙂 .

9) Chybí nám vděčnost
Zatím poslední Absurdistán, který na blogu vyšel. Vyzobala jsem témata, která má duše potřebovala, a ten zbytek pro mě přestal být zajímavý. Zatím.

10) Drahá vs. levná kosmetika
Deset dvoustovkových věcí z drogerie versus jeden produkt z parfumerie.

Něco hezkého mi napiš

