Příliš pozdě a moc brzy

Hodně často jsem od jednoho člověka slýchávala otázku, proč pořád měním grafiku na blogu a nenechám to tak, jak je. Abych byla přesná, pozastavovalo se nad tím víc lidí, ale s tímto jedním jsem se poměrně spřátelila a můžu směle říct, že si jeho upřímnosti dodnes vážím. Když jsem před časem zjistila, že se jedna blogerka nechala inspirovat mojí dlouholetou internetovou adresou, zabolelo mě to a říkala jsem si, že jsem všechny svoje blogy neměla mazat, ať můžu pokračovat s dostatečně dlouhým archivem na to, abych dokázala, která z nás dvou je originál.


Jen tak mimochodem mi došlo, proč to tak je. Měla jsem chuť zkoušet a dneska si jsem téměř úplně jistá, že bych časem litovala. Mrzelo by mě, že jsem se bála zkusit tu hromadu jiných věcí. Mrzelo by mě, že jsem nevyzkoušela ostatní blogovací služby a nevznikl by seriál „Let’s blog“ . Za těch sedm let bych neměla skoro nic vyzkoušeného, i když se za tu dobu rozhodně objevily věci, které jsem zkusit chtěla. Být součástí grafického klubu a tvořit převleky pro ostatní. Vést fotografickou sekci internetového časopisu; být tedy takovou jakousi malou šéfredaktorkou a vyzkoušet si, co to je vymýšlet pořád nějaký obsah. Mít foto blog a v současné době být něco mezi sloupkařkou a alternativní blogeřicí.

Všechny moje kroky mě zatím někam zavedly. To si připomínám, když se mi po šesti letech začalo stýskat po jednom člověku. Jenom přišel moc brzo a já na něj nebyla připravená. Tak teď nemůžu spoléhat na to, že není zadaný a že má pořád zájem. Že jsme se v minulosti tulili ještě neznamená, že to tak bude i v budoucnosti. Tak se uklidňuju „tím zbytkem“ , který na první pohled taky svoji logiku neměl, ale v konečném důsledku mi jenom pomohl. Je hezké jít na rande, ale nefér zůstávat s člověkem, u kterého při bližších dotecích necítíte ani žďuch. V hlavní řadě je to nefér k vám, protože si jenom lžete. Tak jsem v současné době ohledně chlapů mrzutá, ale pořád si připomínám, že mi kyselý ksicht v ničem nepomůže. Je to, jako když jsem se dívala na svoje staré fotky z doby, když mi bylo patnáct, a chtě nechtě jsem musela přiznat, že s člověkem, který se tváří takovým způsobem, bych se nebavila taky.

Držím si čistou mysl a zaměřuju se spíš na tvoření budoucnosti tak, abych si úmyslně nakódovala co nejmíň bugů. Za poměrně krátký čas se mi nálada zase spraví; to už mám vyzkoušené a můžu tedy potvrdit, že na té bublinové terapii vážně něco je. Když je mi hůř a zaměřím se cíleně na konstruktivní věci, svět kolem zakrátko zrůžoví. Je to samo o sobě kouzlo, a byla by věčná škoda nevyužít jej. Nechci působit jako křečovitý sluníčkář, co se usmívá za každou cenu. Je to moje nejcennější zbraň, když se začínám cítit mizerně a chci to co možná nejúčinněji utnout. Je to možná trochu divné, ale funguje to 🙂 .

6 thoughts on “Příliš pozdě a moc brzy

  1. Funguje to 🙂 Je to jak na tom obrázku, kdy v buse jeden hledí kamsi do temné skály či co to bylo a druhý do osvětlené krajiny. Stačí mít celkový obrázek 🙂
    Se sluníčky je problém, když chtějí vidět jen to pozitivní 🙂
    S pesimisty je problém, když se utápějí jen v tom negativním.
    A přitom ani jedno není pravda :-))))

    To se mi líbí

  2. Připadá mi, jako by teď přes mé okolí přecházela nějaká taková podobná zadumaná vlna. Snad brzo odejde. Máš pravdu, nejde být pořád sluníčková. I ten největší optimista se občas musí poprat s realitou.
    S tím někým blízkým přeju hodně štěstí, aby zadaný nebyl. A aby z toho bylo aspoň rande. Abys mohla zjistit, jestli jo, nebo ne.
    S tím zaměřením se na něco, co ti připadá důležité, to mám stejně. Je to nejlepší lék na všechny splíny. :

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

