06 Vroubkované solené Bohemia brambůrky

Nějak vám nepovím, proč jsem na všechny ostatní příchutě uvalila klatbu. Zvlášť když se můžu k smrti ujíst kvalitním tvrdým sýrem (nejlépe uzeným, ale není podmínkou). Jako příchuť na brambůrkách to už tak nějak není ono a dlouhodobě u mě vede slaná příchuť.

Ono to souvisí taky s mým pitným režimem. Je známo, že osoby, které málo pijí, vyhledávají slanější jídla, protože jim chybí voda. Já se v poslední době dost snažím, ale ještě pořád to není úplně ono. V každém případě je to daleko lepší než kdysi, protože už nesním na posezení jedno tuplované balení chipsů, jako to u mě bývalo zvykem:-) .

Dost mě mrzí, že výrobci začínají brambůrky flákat. Jsou tenčí a tenčí a jako maják na obzoru se objevil vroubkovaný vzor. Nejde mi o to, že se na vroubkovaných plátcích má uchytit víc koření. Jde mi o to, že plátky chipsů musejí být daleko silnější než je dělají běžně, jestli chtějí, aby jim vroubkování drželo. Tak si rochním u silných plátků, než začnou ztenčovat i je:-) .

Oříšky nemusím vůbec, a s tyčinkami to není taky nijak žhavé. Netuším, proč mě chytly zrovna brambůrky. Je mi jasné, že čerstvé ovoce je daleko lepší, zvlášť když na zahradě začínají dozrávat raná pidi jablka (je jich tam jako hroznů na střapci nějak moc, a proto nijak extra nenabobtnaly, ale to nevadí … budou jednohubky:-)  ). U brambůrek si nedokážu pomoct. Umím na ně určitou dobu zapomenout, ale pak se přihlásí znova a já to mám zase zpátky:-).

Něco hezkého mi napiš

