Někdy s plány pomohou podmínky

Už nějakou dobu se zajímám o přirozený způsob líčení. Vždycky se mi líbily ženy, které vypadají jako přirozeně výrazný typ. S nástupem líčidel mi došlo, že to asi všechno příroda nebude, a začala jsem experimentovat. Zvládla jsem se naučit se šminkama celkem solidně. Pak se mi začal líbit styl Pařížanek, jenom mi bylo líto zbavit se všech těch šminek, které jsem si za tu dobu stihla nasyslit; o štětcích od Zoevy z Luxe sady za 2 200 Kč se ani nebavím.

tri-a-pul-slunicka

Asi čtrnáct dní zpátky začala útočit nelidská vedra. Teplota u nás na Moravě šplhala ke čtyřicítkám a jednoho dne, když se okolní beton dostatečně vyhřál a venku začalo panovat vedro a vzduch jako v troubě, jsem se přestala líčit. Jednak se to začalo roztékat a taky mi na pleti ty další vrstvy vadily. Každý večer si pravidelně čistím pleť. V současné době jsem si v Hodoníně na velké křižovatce v lékárně koupila malou růžovou Biodermu za 90 Kč a poprvé zkouším micelárku od Biodermy. Během večerního čištění jsem si asi čtvrtý den všimla, že se mi nějak zlepšila pleť. Sjednotil se tón, celá se vyhladila a upravil se odstín. Korektor od Astoru v odstínu č. 1 je teď na mě směšně světlý a já mám poprvé v životě trochu béžovější a snědší pleť.

Jenom pro pořádek jsem se rozhodla pokračovat v nastoleném trendu. Kruhy pod očima maskuju make-upem Astor Perfect Stay v odstínu č. 102, který mi odstínem perfektně sedí. Vklepávám jej prsteníčky jenom pod oči na zamaskování kruhů, nikam jinam. Mám středně hnědé vlasy s šedým základem a obočí mi k tomu příroda vybrala světle šedé. Když jsem byla blonďatá, zvýraznila jsem si jej světlým neutrálním matným hnědým stínem a byla jsem perfektní blondýnka. Teď si od nového roku nechávám odrůstat blonďaté délky vlasů a pěstuju si přirozenu barvu, tak obočí obtahuju hnědým gelem od L’Orealu, na oči řasenku (Guerlain Cils d’Enfer) a celoplošně pod brýle jeden stín (barva záleží na náladě). Jinak nic a jako „přirozenost“ to funguje daleko líp, než ty tuny šminek předtím.

Cítím se daleko líp a vypadám daleko líp. Když se mi nechce, bázi pod stíny a oční stíny z paletek vynechám, a vypadám pořád jako já. Připadám si, jako kdybych objevila Ameriku, ale zase jsem jako Kryštof Kolumbus. Ten taky objevil Ameriku až po Vikinzích …

Něco hezkého mi napiš

