18/07/2015: To mám z té klimatizace

Tento týden jsem se s aktivitou na blogu zrovna nepřetrhla. Začalo mě škrábat v krku, jako kdybych v něm měla cirkulárku, na druhý den začala hlava, přidala se lehce zvýšená teplota a rýma. Prolila jsem to hodně velkým množstvím šalvějového čaje a vypomohla si paralenem. Fungovat jsem jak tak mohla, ale ještě včera mi kreativita zas tak nefungovala, i když jsem se rozhodla sepsat další článek do cyklu „Tisíc věcí, které mi dělají radost“ .  Udělala jsem to s velkým sebezapřením, a pořádné nápady se začaly dostávat do popředí až teď, když mi přešla hlava.

lipovy-kvet

To máte tak, když vám do budovy přes den slunce nezasvítí a vy máte uvnitř 25 stupňů a venku panuje čistá čtyřicítka. Vy běháte sem a tam s pivem a vaše tělo dostane každou chvíli velkou teplotní pecku. Víme, že všechno, co je o deset stupňů chladnější než teplota venku, je pro tělo moc studené. Co s tím, když máte venku čtyřicet? I odražená voda je moc velký kopanec do žaludku, tak se to letos naskládalo a já jsem z toho něco chytla.

To jsem si pár let zpátky říkala, že přece nemůžu celý život zůstat na bobulích, a přestala jsem užívat vitamíny, které jsem si kupovala. Chyba. Teď už to tak nevidím. Nejpozději do podzimu vrátím do svých plánů nějaký ten postrk navíc. Vím, že mi to pomáhá a rozhodně se k sobě nechci chovat přehnaně macešsky. Celkem mě zaujalo, jak mi s tou teplotou okamžitě přestala fungovat hlava. Kreativní čudlíky se prostě zavařily a rozhodly se, že si počkají na lidštější podmínky pro práci …

Něco hezkého mi napiš

