14/07/2015: Psát a vymýšlet

V první řadě vím, s jakými články si nemusím dělat tak těžkou hlavu: s kosmetikou. Sem tam něco propašuju, protože to ke mně patří. Teď jsem třeba nadšená z kokosové řady na vlasy od Inecta, tak jsem propašovala na blog článek. Jinak není důvod kosmetiku řešit, protože mi nějak netáhne lidi.

dve-sukynky

To už vás spíš zajímá psaní. Ať už to jsou deníčky, nebo alternativní články. Je pravda, že se u deníčků dostanu ke kde čemu a že si sama říkám, že to není marné. Taky mám velkou chuť přispívat pořádnými články. Zčásti mám vzor u alternativních blogerů, ale tam si vybírám; hromada z nich má taky „vycpávkové“ články, které bych u sebe nejraději omezila. To je taky důvod, proč nepřidávám články denně. Chci si je nechat projít hlavou.

Je veliká výhoda, ventilovat svoje cíle a plány před rodinou. Tak mi sestra připomíná, že si chci kupovat tablet, a taťka se ptá, že jsem si chtěla kupovat nějaký drahý objektiv k foťáku (makroobjektiv, který mě láká už přes rok). S mojí trpělivostí a důsledností je to všelijaké, ale připomínky, které se ke mně dostávají, mě motivují cíle dosáhnout. I když to třeba nebude za tři měsíce všechno, jak jsem původně chtěla, ale do konce tohoto roku to bude určitě. Chce to jenom trpělivost.

Dneska jsem dokončila další část challenge – pořídila si nové brýle. Byla jsem si změřit oči, zaregistrovat se u doktorky a vybrala jsem si i nové obroučky. To je tak skvělý pocit, když si můžete odškrtnout splněnou položku na seznamu :-).

Něco hezkého mi napiš

