Projekt Absurdistán: To nejlepší jde z nás samých

Můj první start na WordPressu byl ve znamení fotografie. S tím jsem našla nějaké české blogy na WordPressu, ale ten pro mě důležitý jsem objevila teprve při svém druhém startu, v době, kdy jsem začala v první řadě psát. Aves Passeri píše dost zajímavým alternativním stylem a patří k blogerkám, které se nenechaly ovlivnit mainstreamem a konspiracemi a stále si drží svůj osobitý šmrnc.

fialovy-jazycek

Ani jsem nepátrala, jestli měl projekt Absurdistán někdo před Aves; v současné době pro mě platí Aves Passeri jako duchovní matka projektu Absurdistán. Přiznám se, že mně samotné se název „Absurdistán“ moc nelíbí, tak jsem si jej přejmenovala.

Padesát témat, padesát týdnů a padesát umělých omezení, která si ukládáme na cestě životem. Já se zaměřím pokaždé na jedno z nich a budu se mu týden věnovat. Stejně jako jsem začala přednastavovat projekt „Tisíc věcí, které mi dělají radost“, zavedu si přednastavovací systém i pro „Cestu za mraky“. Budu se ale snažit připravovat článek nejdřív o víkendu, abych měla dost času jednotlivá témata projít.

Doteď  jsem moc dlouhodobých plánů neměla a zveřejňovala jsem spíš na základě aktuální inspirace. Pravidelné pátky s věcmi, které mi dělají radost a pravidelné pondělky s Absurdistánem jsou po delší době pevná kostra, která pro mě bude nová. Ráda se nechám vést a uvidím, kam se dostanu:-) .

5 thoughts on “Projekt Absurdistán: To nejlepší jde z nás samých

  1. Mockrát děkuji 🙂 Jedním z mých přání, se kterým jsem do projektu Absurdistán šla, bylo právě to, aby inspiroval 🙂 Jakkoliv. Takže mám velkou radost a mám dojem, že mé psaní má nějaký smysl i pro někoho jiného než pro mě :-)))) První rok byl i pro mě rokem objevování, co celý projekt přinese. Vytváření kostry témat. Druhý rok Absurdistánu právě na téhle kostře hodně staví a přímo vyzývá k tomu, aby si každý vybíral týden za týdnem to téma, které „si o to bude říkat“, nezávisle na mě. Už se má od čeho odpíchnout. I já se tématy letos řídím jinak než loni 🙂 Třeba přijdeš na to, že si některá témata přizpůsobíš svým potřebám nebo přejmenuješ. Třeba ti bude vyhovat trochu jiné rozdělení.
    Název Absurdistán mě nenapadl jen tak 🙂 Odkazuje na knížku, kterou jsem kdysi na základce či na střední rozepsala… bylo to v době, kdy jsem měla plné zuby toho, v jak absurdním světě žiju (bylo to ještě před rokem 1989).
    Tak přeji hodně štěstí!
    A díky také za připomenutí, že pátky měly i pro mě být dny s radostí… nějak jsem na to zapomněla :-((

    Liked by 1 osoba

      1. Také jsem to tak začala praktikovat. Říkat svoje plány a cíle nahlas. Tak mi sestra připomíná, kdy si koupím ten tablet a taťka, že jsem si chtěla kupovat makroobjektiv. Tak odpovídám klid, já to do konce roku (do října) zvládnu:-)

        To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

