Kokosový šampon z drogerie

Se značkou Inecto je celkem problém. Pravidelně je jejich sortiment v regálech vybraný a narazit na kompletní řadu na vlasy považuju za zázrak. Balení je 500 ml a za cenu kolem 130 Kč to vychází výhodné hromadě dalších lidí. A to ani nemusejí být úchylové do kokosu,  tak jako jsem já:-).

inecto


Za to, že jsem si kokosové vlasové řady od Inecta všimla, může právě kokos. Vůně je jemná, složení je vzorně drogerkové. Žádná příroda se nekoná. Zkoumala jsem i „bio“ kokosové šampony, ale téměř u všech jsem se v recenzích dočetla, že ani s kondicionérem nejdou vlasy rozčesat. Já mám ty svoje přirozeně vlnité, a tím pádem sušší a krepatější a cokoliv, po čem „normálním“ blogerkám nejde rozčesat hlava, nepovažuju za dobrý nápad.

Složení všech tří výrobků je tekutější než moje poslední dvě péče o vlasy od Gliss Kuru a Elséve. Navíc šampon vůbec nepění, tak to chce naučit se s takovou konzistencí zacházet. Šampon si poradí i s hodně mastnou hlavou. Všechno krásně umyje a po hodně dlouhé době necítím ve vlasech různé zbytky mastnoty. Hádám, že to s tím složením nebude tak radioaktivní, jako u jiných značek.

Kondicionér a maska vlasy hydratují, udrží je hedvábné a lehké a nikde necítíte takové to silikonové zatížení vlasů. Když si vlasy prohrábnu, jsou čisté, hebké, a na dotek dokonale bez jakýchkoliv vazkých berliček na vylepšení účinku. Za mě rozhodně ano, pokud se vám podaří narazit v drogerii na všechny tři výrobky zároveň :-).

2 thoughts on “Kokosový šampon z drogerie

Něco hezkého mi napiš

