04 Voda

Nejsem si jistá, jak moc by mě lákal třeba oheň, když bych místo vodního znamení byla ohnivé. Tak jako tak mi největší radost dělá voda a pobyt u vody. Ať už je to řeka, přehrada, nebo rybník. Miluju šelestění padajícího deště a narozdíl od hromady spoluobčanů mi déšť nijak nevadí. Mám ráda vůni „upršeného“ vzduchu a dvakrát jsem už šla i v dešti fotit.

 water

Poprvé to bylo záměrně. Existuju podle hesla: „Není špatné světlo, fotograf jenom musí vědět, jak jej využít“, a jednoho upršeného odpoledne jsem šla na takovou krátkou fotoprocházku. Akorát jsem musela schovávat před deštěm foťák a nezabírat oblohu, protože většinou nebyla zajímavá. Nepoužívala jsem ani polarizační filtr. Říkala jsem si, že když už prší, bude lepší, když ten déšť půjde na snímcích poznat. Tehdy to z hlediska zachycení samotného deště moc nedopadlo, ale fotky zpod zamračené oblohy vůbec nevypadaly marně. Dokonce mě to láká zkusit znova. Pořídila jsem si bytelnější deštník, tak už by to mělo být lepší:-).

Po druhé jsem šla fotit a pršet začalo po pár krocích od domu. Deštník jsem asi neměla, ale zatím nepršelo nijak moc, tak jsem se rozhodla pokračovat dál. Díky dešti jsem mohla pořídit luxusní portrét luční kobylky. Nevím, jestli to bylo deštěm nebo větrem, ale držela se na tom vlčím máku statečně, nechala dokonce kytkou hýbat kvůli kompozici a ani se nepohnula. „Za sucha“ by mi to asi určitě neprošlo:-).

Já a aktivní vztah k vodě je celkem svérázné téma. Můj pitný režim není nic moc, i když se jej snažím zlepšit, a ohledně plavání nemám moc dobrou fyzičku na to, abych to vydržela delší dobu. Tak se tvářím, jako že plavat neumím, a když už se do vody dostanu, jdu jenom kam dosáhnu nohama. Pro sichr :-).  Země, vzduch, oheň – každý má svoje kouzlo, ale voda je jednoduše voda :-).

4 thoughts on “04 Voda

  1. Já mám slunce v zemi, ascendent v ohni, silný měsíc ve vodě a nejsilnější planetu tuším ve vzduchu :-))))) Vodu miluju (taky spíš pasivně :-), i když plavu dlouho a ráda, ale jen párkrát do roka, protože voda musí být opravdu hodně teplá, nebo vzduch hodně horký a málo lidí ve vodě), oheň miluju, létat bych ráda a vzduch je taky pro život docela fajn :-)))))) A vůně vzduchu po dešti, to je blaho :-)))

    To se mi líbí

      1. Vyvážený je – mám tam velký kříž 🙂 A ona se pak ta rovnováha celkem špatně vyvažuje :-))))) Ale v zásadě mám hlavně oheň a vzduch… paradoxně jako Kozoroh mám zemi velmi mizerně obsazenou. A voda je silná jen proto, že je dána měsícem v raku v opozici ke slunci :-)))))))

        To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

