Maková

Hodně dlouho jsem focení jako takové pověsila na hřebík. Poslední fotoprocházku jsem tedy brala spíš jako rozcvičovací. Když jsem si doma prohlížela snímky, z některých jsem spadla na zadek. A to jsem fotila ještě bez makroobjektivu, na který budu mít nastřádané peníze přes srpen a září.

Máky jsou moje srdeční záležitost; velice dobře se mi fotí. Nejinak tomu bylo tady. I když, ráno na cestě do práce jsem u pole s obilím viděla hromadu vlčích máků. Říkám si skvěle, půjdu fotit. Navečer jdu a nějak ty máky nemůžu najít. Oni mi je přes den stihli posekat … 😦  Tento mák jsem nakonec našla někde úplně jinde :-).

makova-panenka

Něco hezkého mi napiš

