Kalorie bez výčitek: Co ženské udělá radost

Značka I Heart Makeup leze na nervy spoustě lidí. Postavila si image na „inspiraci“ high endovými malovátky, a vyrábí de facto to samé, jenom daleko levněji. Občas s trochu jiným obalem, ale kvalita je na takové úrovni, že už se to dá považovat za důstojnou konkurenci. Paletka Naked Chocolate se zhlédla v paletce Unzipped od značky Lorac. Na jednu stranu není fér, že se někdo veze na cizím nápadu. Na druhou stranu, Lorac nemá ani český e-shop, ani žádné jiné zastoupení pro Českou republiku. Jelikož se rozhodli naši zemi ignorovat, nemůžou být vzteklí, že jim britská drogerka zabírá trh.

Mě ani nenapadlo hledat Lorac dupe v čokoládové řadě. Udělala mi radost řada paletek Iconic Pro od značky Revolution a další „jakože Lorac“ jsem hledala spíš tam. No – spletla jsem se:-) . Barvy stínů jsou hodně do světlé až středně tmavé barevné škály, s podtónem spíš do teplých valér. Když si ke stínům přičichnete, zjistíte, že voní jako bonboniéra Mořské plody. Ta vůně je vážně krásná a věrná. Oko vidí nahoře na obalu čokoládu, nos cítí docela silnou bonboniéru a duše toužící po sladkém je aspoň na chvíli ukojena:-).

Obal je plastový s velkým zrcátkem. I přesto mě mile překvapilo, jak je balení bytelné. Stínů se shimmerem je v paletce deset. Zbylých šest stínů je matných. Stíny se shimmerem jsou poměrně měkké. Trochu mi připomínají stíny od Makeup Academy, ale narozdíl od MUA stíny z čokoládové paletky daleko lépe „kreslí“. Jsou sytější, pigmentovanější a na mých problematických víčkách drží až do večera. Bez vyblednutí, bez rozpití, bez sražení v záhybu, což se naposledy podařilo refilům od Inglotu. W7 stíny jsou slušné, ale až do večera nevydrží ani omylem.

Já jsem s paletkou moc spokojená. Kdyby nebylo značky I Heart Makeup, nikdy bych se k těm barvám nedostala. Každý, kdo z jakéhokoliv důvodu odmítá nakupovat v cizině, to má dneska hodně blbé. Jako kdyby všichni mysleli, že jsme tady jenom vidláci, a tak se s námi ani neobtěžovali. Docela jsem zvědavá, s čím dalším značky Revolution a I Heart Makeup přijdou:-).

I Heart Makeup - Naked Chocolate. Obrázek jde rozkliknout.
I Heart Makeup – Naked Chocolate. Obrázek jde rozkliknout.
2 thoughts on “Kalorie bez výčitek: Co ženské udělá radost

Něco hezkého mi napiš

