02 Komplimenty od mužů

Současná doba je celkem srandovní. Když se snažíte upřímně zalichotit jakémukoliv člověku, většinou se hned sám srazí. To mám ze sekáče. Dva týdny jsem si nemyla hlavu, tak nemůžu vypadat jak říkáš. To, co umím je normální. Sami se dobrovolně připravujeme o to potěšení přijímat komplimenty, a to mně osobně přijde jako věčná škoda.

Když je mi smutno na duši, dobře mířený kompliment mi dokáže zvednout náladu o sto procent. Když se kolem mě pak určitý chlap motá trochu víc, začne mi rotovat v hlavě, že samotné je mi tak, jak žiju teď, velice dobře. Aspoň tedy zatím. To ale nic nemění na tom, že komplimenty jsou ta nejvýživnější potrava pro duši. Člověku to zvedne náladu na minimálně další dva dny dopředu, a to není k zahození.

Druhá strana je komplimenty rozdávat. U chlapů to jde. Já jsem ale typ, který má rád krásu, a klidně dokážu zalichotit i hezké ženské. Jenomže to se v dnešní společnosti nenosí a když zalichotíte stejnému pohlaví, každý se vám začne vyhýbat a říkat o vás, že jste teplí. Tak se zatím omezuju jenom na pochválení hustých vlasů pod zadek u dívky, která nastupuje do autobusu, nebo pochválím nápaditě nalakované nehty prodavačce v trafice. Na víc se zatím nezmůžu a přijde mi to škoda. Ne, že bych nedokázala hledat hezké věci. Spíš mi leží v hlavě to, jak by se na mě začali dívat lidé.

Ano, člověku může být putna, co dělají a říkají ostatní. Tady jde spíš o to, jestli nutit komplimenty někomu, kdo o ně nestojí. A ženy většinou nestojí o komplimenty od stejného pohlaví.  Dokonce často pozoruju, že o ně nestojí ani od pohlaví opačného. Jejich škoda – ten pocit za to vážně stojí :-).

5 thoughts on “02 Komplimenty od mužů

  1. nevím, zda o ně nestojí – protože mnoho jich je neumí přijímat. Jsou tak „genderově“ vyvážené od mala, že s prostým a jednoduchým „slušivý střih šatů“ si nedokáží poradit.

    To se mi líbí

  2. Za kompliment vždycky poděkuji, odpovím úsměvem a zpětnou pochvalou. Neřeším vůbec, jestli se ten člověk s komplimentem trefil, nebo ne, prostě to beru tak, že mě chtěl potěšit a že je to tak nějak součást příjemného popovídání..:). Celkově jsou pochvaly naším hnacím motorem a šetřit by se s nimi nemělo hlavně u dětí.

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

