A pak se ptejte na cizí dojem

Když si hledám partnera, hodně často dám na reference od cizích lidí. Největší sranda je, že když se cizích lidí zeptáte vy na mě, vyleze vám obraz, který toho se mnou moc společného mít nebude.

Jsem si vědomá faktu, že teď spoustě človíčků křivdím. Stejně tak vím, že když si najdete „ty správné“ lidi, dostanete obraz, který mě vykreslí jako ideál všech ideálů. I po všech těch zkušenostech se mezi známými najdou lidé, kteří mají vlastní hlavu se svým vlastním úsudkem, a nebojí se lišit od všeobecně platné normy.

Už v holčičích časopisech redaktorky píšou, že máte dát na vlastní instinkt. Sice rozbouřený a poněkud postavený na hlavu, ale váš. Příjemný sympaťák s pohledem odrážejícím tvrdou životní zkoušku s pevným objetím – ale co s ním, když má na Facebooku v Přátelích 400 položek, ze kterých je 350 ženských?

Můžete mu dát šanci, aspoň se nebudete tvářit jako feministická inkvizice na kolegyně – dámy, kterým to s holkařem nevyšlo. Navíc zjistíte, že takový holkař je balzám na ženskou duši, jakkoliv podivně to zní. Holkař je většinou holkařem právě pro to, jak se dokáže do ženské vcítit a vztah s takovým chlapem dokáže mít přímo terapeutický účinek.

A potom si zjišťujte o lidech co chcete. Každý vám poví co chce; a zvlášť poté, co jsem slyšela věci, které o mně rozšiřují různí lidé, mám upřímnou hrůzu z toho, jak jsem kdysi vybírala chlapy. Vraťme se zpátky k ženským časopisům, věřme si a používejme vlastní nos a vlastní instinkt. Že uděláme chybu? Raději žit a chybovat, než pobývat ve vakuu, kde budeme padesátkrát zvažovat každý krok.

jahodova

7 thoughts on “A pak se ptejte na cizí dojem

  1. Krásná jahoda :-))))))) Tak si říkám….
    A k obsahu?? Nedávno mi bylo posláno jedno video, že je prý zajímavé… pamatuji si z něho hlavně tu část, kde pán mluvil o tom, že to naše „já“ je různé podle toho, na koho narazíme. Ne že bychom byli takoví chameleoni, ale prostě proto, že žádné uchopitelné skutečné já není. Což zní hezky „duchovně“, ale mám pár krásných příkladů, kdy to zafungovalo úplně perfektně (a fakt mě to praštilo do očí). O všech jsem, tuším, psala u sebe na blogu. Buď celý článek, nebo jsem se zmínila. Dnes přicházím z práce s naprosto stejným silným dojmem… jak strašně moc závisí na tom druhém, se kterou mou částí se shledá. Jestli s tím miliusem, který druhým dopřává svobodu (protože si jí ti druzí váží a spolupracují se mnou), nebo s tím drakem, se kterým jsou jen konflikty, protože chce, aby bylo po jejím….

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

