06/06/2015: Pekelně a bez fotek

Včera jsem si říkala, že navečer vytáhnu foťák a půjdu trochu cvičit. Nakonec to dopadlo úplně jinak, jako už poněkolikáté za poslední dva měsíce. V současné době se vymlouvám na třicítkové teploty a nedaří se mi udělat si čas po šesté hodině večer, až to největší vedro opadne. A když už něco, vlezu s foťákem na zahradu a věnuju se kytkám.

Ze zvědavosti jsem si v knihovně přidala k půjčení prequel k Sexu ve městě, Deníky Carrie Bradshawové. Dvě knížky z poslední půjčené hromádky jsem nedočetla, tak jsem totéž čekala u Candace Bushnellové. Možná je to tím, že jsem začínala u knížek o Georgii „On je fakt boží“ – podobný deníkový styl mě baví, a tak jsem dočetla i Carrie, a kupodivu to nebyl takový teror, jako oněch památných pět minut sledování Sexu ve městě, když jsem zjišťovala, co to vlastně je, a jestli je šance, že se mi to bude líbit (nebude :- ) ).

V Denících Carrie byla zajímavá myšlenka- nechtějte být královnou ročníku ve škole. Vyplácáte si všechno předem. Když budete ve škole cuchta, v pozdějším životě rozkvetete a budete na tom líp, než všechny korunované i neoficiální třídní stars. Že královnu ročníku čekají děti, hypotéka a obyčejný život, kdežto u looserů se vždycky něco vyvrbí moc zajímavým směrem.

Snad už někdy od dvanácti let si píšu deníky. Ty první tři byly poněkud drsné a ponuré a já jsem je po zralé úvaze vyhodila do kontejneru na papír (je to už dobře tři roky zpátky, kdyby je chtěl někdo hledat 🙂  ). V poslední době jsem si vyhradila na psaní pevný čas a moc mi ten systém vyhovuje.  Oblíbila jsem si pro ten účel záznamní knihy velikosti A4 s dvěma sty listy.

Chtěla bych vám moc poděkovat za hlasování v anketě „Co se vám u mě nejvíc líbí“. Tušila jsem, že výsledky můžou být úplně jiné, než si myslím já, ale že to bude zajímavé až tak, jsem nečekala.  Přidala jsem odkaz na anketu nahoru do menu, aby byla jednoduše přístupná delší dobu i pro ty, kteří mě nenavštěvují každý den.

usinam

Odkazovník

Anketa: Co se vám u mě nejvíc líbí?

Něco hezkého mi napiš

