22/05/2015: Já vím, že 13. červen vypadá jinak

Na svoji obranu tvrdím, že mám ráda nápaditá schémata, která vypadají neotřele, umí (téměř) úplně česky, o vzhled se starají sama (nemusím ručně vybírat doporučené články a podobně), a nadto jsou elegantního ražení.

Navíc musím poznamenat, že se tady jedná o návrat. Nová schémata jsou celkem často silné lákadlo, aspoň pro mě. Už jsem i uvažovala o tom, že si tento blog pomocí volby v nastavení zduplikuju, nastavím jej jako soukromý a grafické harakiri budu zkoušet tam. Jenom ať mám píseček na hraní. Pak se zamyslím a ptám se, na co  by mi byly dva blogy.

Nedávno mi čtenářka pod článkem k blogovací službě WordPress položila otázku, čím je WordPress nejlepší právě pro mě. Hodně blbě se mi to vysvětlovalo, a hodně blbě se mi vysvětluje teď, proč jsem se vrátila zrovna k této šabloně. Asi nejvíc vyhovuje mojí vlastní osobnosti, či co. Že to myslím vážně nijak nedokážu. To můžu jenom ukázat tím, že to tady přestane blikat. V každém případě byl ten projekt nezasahování do šablony zajímavý nápad; mohla jsem si utřídit preference.

Tak, jako jsem se rozhodla nevystupovat jako fotografka a beauty blogerka a založila si nový blog, kde znova hledám svoji vlastní identitu, tak jsem potřebovala kompletní reset a znova se důkladně podívat na to, jak chci vlastně působit na ostatní a jak má podle mě můj blogový domov vypadat. Jsem vcelku hravé stvoření, a i to je možná důvodem, proč mě téma vizuální podoby blogu na tak dlouho zašpuntovalo. Přišel čas přesypat tu kreativitu na blog:-).

Po pěkně dlouhé době jsem se dostala do fáze plnění restů. Jeden jsem dotáhla do zdárného konce, a je to úplně nový pocit. V průběhu dalšího měsíce se chystám uzavřít další záležitost a hezky si čistím šuplíky. Pak uvidím, která záležitost se dostane na řadu jako další.

Třeba bych si mohla udělat čas na fotoprocházky. V poslední době jsem nějak zamrzla a veškeré moje focení se odehrává na zahradě, což je velká škoda.

slunecni-paprsek

One thought on “22/05/2015: Já vím, že 13. červen vypadá jinak

Něco hezkého mi napiš

