14/05/2015: Nákupy a předsevzetí

V průběhu vybírání složenek si často neodpustím návštěvu knihkupectví. Ve velké většině případů se stává, že si nějakou knížku odnesu. Minule to byla Lorna Byrne, dneska další knížka ohledně Pařížanek, z nakladatelství  Jota. Nějak mě ta francouzská filozofie baví; na toto téma už mám třetí knížku. Nutno dodat, že každá je trochu jiná. Je i dobře, že mám ty knížky tři. Dodává to dogmatu pravidel „Jak se stát Pařížankou“ trochu kýžené volnosti.

V poslední době mě zaujaly články o Gretchen Rubin. Je to americká spisovatelka, která se zabývá vlastnostmi lidí a pomáhá dodávat do života konstruktivní návyky. Tak jsem se začala konečně učit francouzsky – jedno slovíčko denně; ty dvě minuty najdu vždycky a těch 365 slovíček za rok bude daleko lepší výsledek, než  ta hodina studia jednou za uherský rok; a rozhodla jsem se udělat něco se svými návyky ohledně grafické podoby blogu.

Nemůžu po sobě hnedka chtít jednu šablonu na celý život. Tak jsem si vybrala a rozhodla se, že na blogu zůstane do 14. června v nezměněné podobě. Pak uvidíme, co WordPress nahraje za další dílka a jestli budu mít vůbec potřebu vybírat dál. Taky je pravda, že potřebuju nechat vášně sednout. Když mám plné zuby zrcadlovky a „vybírám“ si kompakt, většinou mě „zachrání“ fakt, že musím nejdřív našetřit, a nejpozději po čtrnácti dnech se mi to všechno roztřídí v hlavě. Proto jsem se rozhodla udělat si u grafické podoby blogu tuto nárazníkovou zónu uměle a měsíc nechat kreativitu sedat.

padacky

8 thoughts on “14/05/2015: Nákupy a předsevzetí

  1. Francouzská filozofie je obecně zajímavá. Nejvíc mě ale stejně zajímá Paříž okolo přelomu 19. a 20. století, kdy byla uměleckým centrem 🙂

    (Nedá mi to – překlikávání adres je nepodstatné, četla jsem ale tvůj příspěvek na Lúmennině blogu a chtěla bych tě nenápadně pošťouchnout, že by ses mohla mrknout na ten můj. Jen nejnovější článek.)

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

