W7: Když selže Naked

Musím se přiznat, že o paletkách W7 vím už delší dobu; hlavně od Péti Vančurové. Britská značka W7 má v nabídce mimo jiné řadu paletek v plechovém obalu, které vycházejí z barevných kombinací známějších paletek Naked od Urban Decay. Zatím k nim přibyly další barevné kombinace, které z Naked nevycházejí, a jako bonus dvě malé matné paletky podle vzoru Naked Basics.

Vybrala jsem si paletky „Lightly toasted“ a „In the city“ podle vzoru paletek Naked 1 a Naked Basics 2. Kloub, který spojuje víčko se spodkem je dost chatrný. I když mi pořád drží, ze zkušeností ostatních blogerek vím, že rád vypadává. U paletky „In the city“ je vidět dost velká snaha něco s tím kloubem udělat a je to o něco málo lepší. Políčka pro stíny jsou úzká, štětec se do nich vejde. Oblast kolem stínů je vyplněná pěnovou výstelkou, což je vcelku originální detail.

Hodně se říká, že tyto a podobné paletky jsou napodobeninami Urban Decay. Zkoušela jsem od UD paletku Vice 3 a pokud by paletky od W7 měly být podobné UD, kamarádky bychom nebyly. Stíny od UD jsou v poli očních stínů na dost podobné úrovni, jako jsou tvářenky NARS mezi tvářenkami. Jednu dobu jsem měla odstín „Madly“ a nesedla mi ani paletka Vice 3, ani NARS tvářenka Madly. Za těchto okolností nemůžu tvrdit, že jsou oční stíny Urban Decay a tvářenky od NARS k ničemu. I když jsem v blogosféře v drtivé menšině:-).

Lightly toasted

Paletka vychází z originální paletky Naked. Vyhovuje mi barevná škála – je do teplejších tónů. Stíny jsou vláčné konzistence, a ani ty dva matné stíny nejsou tolik křídové, jak by to člověk čekal. Paletka nepráší a stíny neopadávají.  Takovou náplň bych čekala u Urban Decay, ale mám nějak smůlu – nebo spíš štěstí, protože paletky W7 jsou několikanásobně levnější:-). Po celém dni na oku se jednotlivé barvy neprolínají do sebe a neslévají se skrz jako jsem to zažila u Sleeku, jenom velice nepatrně vyblednou. Stoprocentní trvanlivost jsem zatím zažila jenom u stínů Inglot, ale ty jsou ekonomicky totálně na prdlačky, a taky se většině slečen nechce vybírat stín po stínu – aspoň tedy mně ne:-).

Stíny z paletky Lightly toasted
Stíny z paletky Lightly toasted

In the city

Paletka šesti matných stínů v zaprášených „nahých“ odstínech. Varianta „In the mood“ obsahuje barvy z jasnější části spektra, ale mě si z nějakého důvodu získala „Basics dvojka“. Když se nalíčíte a podíváte se do použitých políček, uvidíte jemný prach ze stínů. Dost se to drobí; jemně, ale přece jenom. Chce to čistý štětec a po skončení líčení „uklidit“ obličej. Po celodenním nošení o něco vyblednou – v tomto směru se mi paletka „In the city“ líbí daleko míň, než její „velká sestra“. Taky se mi ve velké paletce ty dva matné stíny zdají vláčnější, než jsou tady.

w7-03

Co se týká paletek z plechovkové řady, můžu je doporučit, pokud hledáte kvalitní paletky, líbí se vám styl Naked a buď vás Urban Decay zklamal, nebo nechcete platit za paletku 1 600 Kč. Zkoušela jsem taky Iconic od značky Revolution, ale mám výhrady vůči matným stínům; Makeup Academy se dost podobá značce E.L.F. a W7 je první značka, která se dá považovat jako plnohodnotné dupe paletek Naked od Urban Decay – vycházím z toho, co jsem zkusila, a třeba VIVO jsem neměla v ruce vůbec. Musím se přiznat, že na paletce Lightly Toasted jsem pochopila, proč jsou některé tagy vytapetované jednou jedinou paletkou. Jenom to u mě není Urban Decay, ale W7.

w7-01
Obaly paletek Lightly Toasted a In the city

 

2 thoughts on “W7: Když selže Naked

Něco hezkého mi napiš

