1.5.2015: Jarní půlka roku

Dvanáct měsíců dělím na fázi konstruktivní a fázi odpočinkovou. Fáze konstruktivní znamená běhání kolem zahrádky a fáze odpočinková začíná na podzim, kdy už člověk jenom pomalu sbírá narostlá jablka. Letos ta „sadící“ fáze začala a já mám dost potíže přimět svoje tělo, aby se na to nevykváklo:-).

Docela koukám, co všechno se začne dít, když je člověku 26. Od pleti, přes klouby až po svaly, a to na tom ještě nejsem kdoví jak špatně. Sadili jsme „jenom“ brambory, cibuli a hrášek a moje nohy celý poslední týden odmítaly přestat bolet. Je to docela nepohodlné, když nemůžete pořádně natáhnout nohy. Na další část povinností – vytrhávání plevele – se po tom roce docela masochisticky začínám těšit.

Nějak jsem zamrzla ohledně focení. Je pravda, že co jsem se začala věnovat spíš detailům, nemusím chodit nikam  daleko a vystačím si se zahradou. I tak je to ale škoda. Až moc jsem zamrzla ve formální podobě svého blogu a zapomněla na to ostatní. Když se zaměřím na předělávání, nemám čas řešit obsah, a to se mi po čase přestane líbit. Nevím, z čeho mám strach, že se v tom pořád hrabu. V každém případě jsem si vybrala a užívám si faktu, že už nejsem na blog.cz, a tím pádem může můj virtuální domov vypadat krapet jinak:-).

Jinak se u mě okolnosti uklidnily a od posledního záchvatu velkého strachu se ovzduší velice krásně vyčistilo a nalilo mi do žil optimistickou krev. Troufám si říct, že už jsem to svoje období ustrašence, které mě pronásledovalo od jedenácti let, překonala a můžu jít zas dál.

Pořídila jsem si matnou tvářenku „Harmony“ od M.A.C. –  na konturování obličeje. Už jsem něco zkoušela a není to vůbec marné. Dokonce jsem oprášila rozjasňovač „Golden light“ od Revolution a učím se zase další věci. Nikdo se na mě zatím nijak divně netvářil, tak by to mělo být v pořádku:-).

probouzeni

2 thoughts on “1.5.2015: Jarní půlka roku

  1. Jestli to není spíš tak, že s přibývajícími lety se horší paměť a člověk si už nepamatuje, že ho „celý člověk“ bolel i předtím :-)))) Alespoň já se takhle uklidňuju :-))
    Překonat období ustrašence? Čím dřív se zadaří, tím líp… určitě přeju, ať je to nejhorší za tebou :-)))

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

