Prohřívání kostí

Stav se příjemně stabilizoval. Přidávám se k lidem, kteří tvrdí, že si člověk všechno tvoří hlavou. V poslední době mě zaujal rozhovor s Markem Cpinem. Tento scénograf říká, že se mu plní všechny sny; jediné, co nesmí, je třebas na okamžik zapochybovat. Pak jde všechno do kopru. Svým způsobem to odpovídá tezím, které propaguje Tomáš Keltner.

Vydrhla jsem si několikatery boty na podpatku a na jaro mám předsevzetí: chovat se jako holka a místo botasek chodit v podpatcích. Jedny střevíčky, jedny střevíčky s páskem a jedny mokasíny klasického vzhledu na podpatku. Ty poslední, černé, si už nějakou dobu nechávám na plesové obouvání a podobně, tak tomu zůstanu věrná.

Přiznám se, že v poslední době flákám Facebook. Využívám situace, kdy mi WordPress zveřejní na stránce blogu na Facebooku příspěvek automaticky, a já se na Face dostávám jednou za určitou dobu a zveřejňuju příspěvky na svém profilu po třech, po čtyřech. Sa stránce mám zatím 8 followerů, tak to má těchto osm statečných v exkluzivní licenci:-).

Přetočila jsem si budík o deset minut dopředu. Místo dvacet minut po celé (budík deset minut před celou) jsem se „rozhodla“ nastavit si zvonění na dvacet minut před celou a vstávat o dvacet minut dřív, v celou, abych se stihla doma nasnídat. Uspořádat si trochu život a jídelníček. Poslední tři pokusy jsem vstávala dvacet minut po celé. Budík mám natočený na dvacet minut před celou a tentokrát jsem rozhodnutá, že zítra v tu celou vážně vstanu.

Nemít fotografický blog byl rozhodně dobrý nápad. Focení si víc užívám, když vím, že nic nafotit nemusím. Jsem bloger, kterého baví zveřejňovat každý den. „Něco“ na dokreslení v archivu najdu vždycky a tentokrát to už nejsou obrázky, co je nosným obsahem a tato forma mi vyhovuje. Už několikrát jsem si říkala, že založím rubriku, kam budu povedené fotky přidávat, ale zatím se bez ní obejdu a nevidím důvod, proč bych měla zveřejňovat jenom fotky.

dvoukřídlá

2 thoughts on “Prohřívání kostí

  1. 🙂 Keltnera jsem v jedné těžší chvilce náhodou znovu objevila v knihkupectví a celého tam na místě přečetla 🙂 Spousta věcí mi dávala smysl. Když vezmeš můj Absurdistán, tak tam mám každý týden pocit, že s čím v pondělí přijdu, s tím v neděli odcházím. Možná je to dáno i tím, že se říká, že člověk vidí jen to, co vidět chce a podle toho si realitu přetváří… je to klasická psychologie… kdy člověk registruje jen to, co potvrzuje jeho obraz světa :-))) Kognitivní disonance je totiž dost nepříjemná :-))) Budíka já si dávám už hodně dlouho o půl hoďky dřív… už na gymplu tuším… potřebovala jsem vždycky dost času na to, abych se probrala :-)) Teď, když je slunce, vstává se líp. Bývaly doby, kdy jsem ráno poctivě cvičila… teď se mi vstávat nechce ani na čchi-kungové postoje, ani na čchi-kungové sezení… takže si čchi-kungově ležím a dělám analytickou meditaci. U toho se člověk tak příjemně zrelaxuje :-)))

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

