The Perfect Palette Tag

Patřím mezi lidi, kteří sny nesní, ale hledají cesty, jak je žít. Stejně tak i perfektní paletku očních stínů hledám víc na zemi než v oblacích. Prošlo mi jich rukama celkem dost a některé stály za to.

1) Nejlepší obal
Nejkrásnější obal má paletka Natural Eyes od Too Faced. Na high endech člověk nejlíp pozná, jak má vypadat kvalitní zpracování. Růžovou krabičku se vzorováním je skoro škoda schovávat v kufříku.

Co se týká vyvedení obalu, nejbytelnější a nejpoctivější je paletka na refily od Inglotu. Je pevná a bytelná a dokážu si představit, že by prázdná přežila i nešetrné prásknutí o zem  (ne že bych to chtěla někomu radit).

ppt-toofaced

ppt-naturaleyes

ppt-inglot

2) Nejuniverzálnější paletka
Essential Shimmers od značky Revolution. Už asi sto padesátý klon dvanáctistínové neutrální paletky. Výrazné, přirozené, dramatické, nápadité – ve výběru líčení nejste nijak omezené. Navíc jsou všechny barvy s perletí, i když někde jenom slabou, takže se nemusíte bát nefunkčních matných políček.

ppt-shimmers

3) Nejčastěji používaná paletka
Naturally Yours od Zoevy. Neutrální barvy, papírový obal a německý původ značky. U neutrálních paletek mám často problém přinutit se, aby mě nezačaly nudit. Zoeva je trochu svéhlavá a jiná, tak to u ní nehrozí a je to moje paletka poslední záchrany. Když vám osobnost paletky sedne, nezklame vás.

ppt-naturallyyours

4) Nejhezčí jména stínů
Sleek, paletka Vintage Romance. Výlet po Evropě a Americe je něco, co tu ještě nebylo. Ostatní značky často vypadají, jako kdyby tahaly z klobouku náhodná slovní spojení. Názvy stínů v paletce Vintage Romace mají aspoň nápad.

ppt-vintageromance

5) Nejkrásnější omyl
Matné refily od Inglotu z řady Rainbow. Je libo syté pigmentované stíny, které kryjí a drží doopravdy bez hnutí až do večera? Pak vás Inglot nezklame, ale dávejte si pozor při výběru, které refily jsou perleťové a které matné. Mně tak nějak nedocvaklo, že by refily mohly být se shimmerem i v matu, ale troufám si říct, že u Inglotu je to fuk. Aspoň pro ty z nás, které teprve před nedávnem přestoupily z low endových kategorií a volí perleťové stíny právě z důvodu sytější pigmentace a lepší výdrže. Stíny Inglot jsou bez konkurence to nejtrvanlivější, co mám.

ppt-inglot

6) Nejlepší pigmentace
Zoeva, paletka Mixed Metals. Deset očních stínů, jejichž barvy jsou inspirované drahými kovy. Malá nevýhoda je fakt, že v ní nenajdete dvě stejné barvy, tak se těžko dělá líčení jenom s ní jedinou. Ta pigmentace je ale luxusní. Mám teď nově Rose Golden, ale Mixed Metals je z pohledu pigmentace jednička.

ppt-mixedmetals

7) Největší nostalgie
Zaručeně Ruby Rose. Spousta slečen má obavy, že jim z těch stínů sleze rovnou celá hlava, ale byla to moje úplně první „větší“ paletka. Od té doby mám pro Ruby Rose slabost.

ppt-rubyrose

8) Nejlepší poměr cena/výkon
High end na rozumné úrovni. Doporučím trojlístek značek Too Faced, Inglot a Zoeva. Prohlédněte si paletky a vyberte si podle vlastních barevných preferencí; nezklame vás ani jedna ze zmíněných značek. Natural Eyes od Too Faced je nejkouzelnější paletka, co mám; matné stíny od Inglotu drží tak, jak je nanesete durch až do večera; Zoeva jde vrstvit libovolně přes sebe, a navíc při vrstvení stínů získáte stejně sytou barevnou intenzitu, jako „na holo“ .

U Too Faced lépe drží malé paletky ( devět stínů, typ Natural Eye) . „Čokolády“ v průběhu dne blednou, i když je dáte „na styl fleků“ jenom jako kdyby v jedné vrstvě (jako se líčí hromada Youtuberek) . Zkušeným slečnám doporučím Urban Decay – je ale bezpodmínečně nutné, abyste se líčily „na flekato“ – každou barvu jenom na to místo, kde má být, a nedělaly neutrálním stínem jednu podkladovou vrstvu, jinak ty horní vrstvy vyblednou.

9) „Urazte mi ruce“ paletka aneb Já si fakt nemůžu pomoct
Sunset od Sleeku. Na Zoevu nemá ani omylem. I když je mezi Sleek paletkami na vysoké úrovni, pořád je nějaké prášení poznat, ale barevná sytost a pigmentace jsou mezi low endy mezi nejlepšími. Barevné složení mě totálně dostalo; paletku Sleek Sunset mám už po druhé.

ppt-sunsets

10) Nejmilejší překvapení
Hall of Fame od Makeup Academy. Ano, stíny jsou měkčí. Ale neopadávají, nepráší a krytí a pigmentace byly na rozumné úrovni. Navíc byla kombinace nejoblíbenějších odstínů Makeup Academy poměrně návyková. Stíny ale byly spíš středně barevně syté. I ty barvy, které měly mít lepší „grády“ působily vybledlým až vyblitým dojmem, což je škoda. Já jsem paletku užila, protože patřím ke světlejším typům, ale „overall“ bych Hall of Fame zařadila jako lepší E.L.F.

ppt-halloffame

11) Nejhnusnější obal
Revolution. I Hall fo Fame od Makeup Academy měla aspoň stříbrnou metalízu. Tadyto je levný černý plast bez nápadu, který jenom drží políčka, aby se nevysypala.

ppt-revolution

12) Nejhorší vtip
Moje zkušenost s paletkou Vice 3 od Urban Decay byla ovlivněná paletkami od Sleeku. Nabrala jsem UD na štětec tak, jak jsem na to byla zvyklá, nanesla si stíny – a vypadala jsem jako přežrané paví oko, protože jsem ten stín měla úplně všude. Když jsem pak vzala čistý štětec na pudr s tím, že stíny opráším, rozmydlilo se mi to po celém obličeji! 🙂 . Tak odmalovat a znova. Ráno nemám času nazbyt, dnes už ani pořádně nevím, jak jsem to zvládla, ale na Vice 3 jsem zanevřela. Když nejste šikovné jako vizážistky, velice snadno se s UD zmalujete. Navíc, ve Vice 3 se mi líbila ta úplně nejtmavší fialová – Bondage. Zkoušela jsem to s ní několikrát, a vždycky mi z toho vylezla černá. Od té doby se „barevných UD stínů“ nějak bojím.

Toť zkušenosti začátečnice. Na Urban Decay bych se rozhodně líčit neučila. Teď je to už v pohodě, získala jsem cvik a zkušenosti, mám Naked 3 a Naked 1 (podle data pořízení) , a jde to velice dobře 🙂 . Jinak musím říct, že jsou Urban Decay stíny poněkud schizofrenní. Když dáte jeden stín přes celé víčko, a pak jako „druhou vrstvu“ nějaké stínování, tak to stínování v průběhu sedmi hodin vybledne. Ten vrchní stín se jednoduše ztratí. Pokud se ale naučíte malovat jako Youtuberky („fleky“ barev jenom na místo, kde má která barva být) , UD drží jako židovská víra bez slévání, blednutí a mizení. To mi vysvětlete …

Jinak, kdyby byly matné stíny u Naked paletek ve stejné kvalitě, jako ve Vice 3, asi (určitě) s nimi praštím. První matný sloupec ve Vice 3 byla kalamita.  Bez přehánění jako Sleek – limitka Respective.  Ale Naked, Buck, Limit a Nooner nakopávají zadky leckterým perleťovým stínům, takže no stress 🙂 .

vice3

UFF !! To jsem si na sebe upletla řádný bič:-). Ale naštěstí už je to za mnou:-). Připravit tento článek byla dřina, protože jsem nejdřív psala na papír a následně tam přesouvala bloky, škrtala, upravovala a měla to ne na tři, jak jsem si myslela, ale na tři a půl A4 stránky. Navíc celkem dlouho trvalo, než si sedly zkušenosti s Urban Decay ( Vice versus Naked) ,a Too Faced (čokolády versus malé paletky) .  Jak to máte s paletkami vy? Dělaly jste The Perfect Palette Tag? Nechte mi na něj odkaz v komentářích:-).

4 thoughts on “The Perfect Palette Tag

Něco hezkého mi napiš

