Jak to vypadá s mým odhodláním psát

Už jsem psala, že tento WordPress vznikl jako místo pro moje texty. Já už ani nevím, proč a jak mě to napadlo; možná s tím má co dělat Denisa Prošková a její kniha fejetonů, spolu s mojí další oblíbenkyní Caitlin Moran. Asi mi připomněly to, co o mně na základce všichni věděli – že je mojí parketou psaní. Jako bonus jsem se „naučila“  fotit, tak si můžu svůj blog vést sama se vším všudy – s texty i s fotkami.

Je určitě pravda, že vracet se zpátky k tomu, co mi vždycky nejlíp šlo, je jako probouzet se z dlouhého spánku. Ne že bych si za ty roky nevypěstovala další zájmy, jako třeba vést fotoblog, sepisovat teorii pro začínající fotografy, nebo učit se pořádně připravovat kosmetické články – s hezkými ilustračními obrázky a s ukázkami odstínů, které by nebyly vyblité a byla by tam ta barva vidět. Nepředstírám, že jsem nic sem nepropašovala. Ostatně, když si rozkliknete nahoře záložku „Rubriky“, najdete tam položku „Perleťová šperkovnice“, kam přijdou právě šminky a další ženská tajemství.

Mám rozpracovaný The Perfect Palette Tag, a co tam půjde dál se uvidí. Sepsala jsem si jej na papír, jak to s články ke zveřejnění dělávám, a zabralo to tři A4. Už teď se děsím okamžiku, kdy to začnu přepisovat a přidávat tam fotky. Brr. Dnes to vidím na dofocení paletek; některé jsem fotila už včera a našla jsem si nové místo, odkud sestře nebudu muset nejdřív vystěhovat všechny kytky, protože jinak se tam nevlezu. A nadávám si, že jsem na to nepřišla dřív.

Kdo mě zná, ví, jak to mám s grafickou podobou blogu. K smrti ráda se v tom hrabu. Nicméně, dala jsem si dva další cíle: nesrovnávat se s cizími lidmi a řídit se vlastním citem (to bylo včera) a nechat blog tak, jak je, protože jsem pečlivě prolezla všechny možnosti a vybrala si tu nejlepší pro sebe (to bylo dneska). Měla jsem na WordPressu už několik blogů, tak mám nabídku šablon poměrně detailně zmapovanou. Jisté nebezpečí vždycky představují nová schémata, ale včera a dnes jsem pracovala na grafické podobě blogu a moje nové předsevzetí je – nechat to tak! :-).

 netreskova

Něco hezkého mi napiš

