Facebook jako zbraň

Když jsem chtěla začít pořádně psát a založila si tento blog, prakticky hned jsem začala přemýšlet, jak to udělám, abych sem dostala lidi. Samozřejmě, časem se známým ukážu přes komentáře na jejich blozích, ale co ten zbytek? Hned jsem si vzpomněla na svoji zahnívající Facebookovou stránku … a bylo rozhodnuto.

Já jsem si Facebook zakládala asi třikrát. Dlouhodobě mě tam neudrželo nic, až teď potřeba ukázat známým svoje texty. Funguje to ukázkově, aspoň mi na začátku nesvítí velké škaredé nuly:-). Doteď jsem Facebook považovala za blbost; pak jsem jej začala potřebovat a docenila jeho schopnosti bleskově vypropagovat blog mezi větší množství lidí.

I tak si myslím, že sdílet fotky a data intimnějšího charakteru na Facebook je blbost. Stejně tak psát, kde jste na dovolené a na jak dlouho, aby všichni věděli, kdy je nejlepší chvíle vykrást vám obydlí. A stejně tak psát niternější věci ze šuplíku „jak se mi líbí a nelíbí v práci a co si myslím a nemyslím o nadřízeném“, protože snad nemusím zdůrazňovat, že i když se to nezdá, Internet je pěkně mrňavý:-).

Zároveň jsem okamžitě našla důvod, proč projít všechny svoje ex známosti a přidat si je do seznamu. Osobně mám sice účet, ale nepoužívám jej jako soukromý. Částečně ano, ale Stránku pro blog jsem zakládala hlavně kvůli tomu, abych si do Přátel nemusela přidávat absolutně cizí lidi někde z Indie:-). Tak se tam sejde můj širší okruh známých, což zároveň říká, že můj blog nebude příliš tajný, a tak je třeba dávat bacha, co sem píšu:-).

Jsem kouzelná – na jednu stranu říkám, že je Facebook hloupost, ale jak jej začnu potřebovat, dokážu šmahem využít všechny jeho přednosti a začít se tomu pořádně věnovat. Nejsme skvělí? :-).

021

One thought on “Facebook jako zbraň

Něco hezkého mi napiš

