Lízátko kam se podíváš

To mi takhle odpoledne hnul žlučí jeden rozhovor v jinak celkem fajn časopisu. Dámy rády propagují zdravé a alternativní způsoby životního stylu. Poslední témata se věnovala třeba ayurvédě nebo tantře a v posledním čísle přišel čas na RAW stravu. Jí se potraviny v co nejpřírodnější podobě, veškeré úpravy jídla spočívají většinou jenom v mletí a sušení.

Ve své podstatě je to způsob, který ze tří čtvrtin na vesnici v průběhu roku praktikuje kde kdo. Co si vypěstujete, to sníte. Ředkvičky se můžou i syrové, salát taky, o mrkvi nebo kedlubně se ani nebavím. Spíš mě zarazila zvolená ambasadorka. Název článku zněl: „Zhubla jsem 25 kilo díky RAW stravě“. To, co mě dorazilo se nacházelo o stránku dál. Fotka dámy z roku 2010, kdy měla být tlustá.

Chcete vědět, jak vypadala? Klasický typ ženy o konfekční velikosti 36. Teď vypadá tak na velikost 30/32 a dětskou infantilnost doplňují dva culíčky. Hodně se mi líbí alternativní názor, že žena, co nepřijme svoje ženské tvary a dělá ze sebe „tyčku“ zastydla někde ve svých pěti letech a odmítá dospět. Ať tak nebo tak, nějak mi není jasné, KDE těch 25 kilo dolů chtěla vzít (když už budu sprostá).

A teď se divte, že se tak rozmohly pro-ana blogy, když v časopisech propagují ženy, co vypadají jako hodně velká hlava na hodně tenké tyčce. Tu inkriminovanou fotku jsem rozdýchávala pěkně dlouho. Odkdy je člověk s konfekční velikostí 36 tlustý? To jsme už zapomněli, jak má vypadat normální ženská, a umíme jenom anorektičky nebo velryby, kterým říkáme „plus size modelky“?

Autorka článku se nevejde do tabulek. Má velikost 30/32 s velkou zadnicí.

koulelo-se-pokuseni

One thought on “Lízátko kam se podíváš

Něco hezkého mi napiš

