Tato tvorba reality se mi vážně nelíbí

Člověk může jenom doufat, že by si přece nenastavil něco, co je proti jeho vlastním zájmům. Hodně teď studuju Keltnera. Je to na pytel proto, že jsem teď strůjcem svého osudu já a všechno zlé mě mine, pokud se sama nerozhodnu žít ve strachu a nesnázích. Tak si teď tvořím svůj svět sama, ale potíž je v tom, že nevidím za další zatáčku …

Když se začne hýbat země, člověk se bojí vždycky. Nebo aspoň já. Můžu se ale už pochválit, že mě strach už skoro vůbec neovládá. Ještě relativně před časem jsem byla nenapravitelný strašpytel, ale teď věřím ve své vlastní schopnosti a vím, že bych si přece nenalajnovala zlý život. I když už Kurz Zázraků nemám, jedna věta z něj mi v hlavě zůstala: Nebojte se Boha. Jediný Bůh jste tady Vy a Boží vůle je ve skutečnosti Vaše vlastní vůle.

Zpočátku jsem měla potíž to pobrat; strach byl silnější. Ale teď už víc věřím sobě a v to dobré na světě a nezbývá mi než čekat, jak se to celé vyvrbí. Může to skončit všelijak a já můžu jenom čekat. Hlavně si svou představivost nezasekat strachem a apokalyptickými vizemi…

paprsek

2 thoughts on “Tato tvorba reality se mi vážně nelíbí

  1. Zní to trochu jako Tajemství (i když ho všichni už dávno znali), co bylo ještě nedávno tak populární.
    Strach zcela jistě ovlivňuje náš život. I tak nevěřím, že když si ho občas připustím, pracně budovaný svět se mi zhroutí. Prostě si jen dovolím nahlédnout, co můžu ztratit (nebo naopak nezískat) a lépe mě to vyburcuje k činnosti 🙂
    Nehledě na to, že sem tam se mi prostě chce vyválet se v tom pocitu bezmoci a na jeden malý okamžik zapomenout, že za svůj život jsem zodpovědná jen já jediná.

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

